За живота, вселената и всичко останало … > Други теми …

комуникациите и медиите като пазар

(1/1)

onzi:
нещо напоследък този сектор много се раздвижи. от една страна разните му комуникационни компании хукнаха да се продават и купуват - и трите джиесем оператора, всеки от тях обраснал с допълнителна интернет, телевизионна и не знам си каква си още инфраструктура.

от друга страна - телевизиите. нова боковизия стана нова домусвизия, сега бетефау искат да кешират и да се махат... при това четох някъде нещо, прилично на малоумие - как били свалили рекордно данъците и затова искали да намерят партньор, демек да продават.

чужденците бягат от родната фауна, подставените лица се разкарват и лъсват истинските собственици или какво?

onzi:
ето от гласове /цък/

--- Quote (selected) ---"CME притежава уникален набор от активи и е установила ненадмината лидерска позиция в някои от най-бързо развиващите се медийни пазари в Европа. След пет години безпрецедентен растеж и впечатляващо намаляване на задлъжнялостта, компанията никога не е била в по-добра форма. Ние силно вярваме, че сега е подходящият момент за провеждане на този стратегически преглед. Компанията продължава успешно да изпълнява дългосрочния си план, а оценката на други подходящи стратегически алтернативи представлява допълнителен път за идентифициране на най-добрия начин за максимизиране на стойността за всички акционери на CME", се казва в официалната позиция на медийната група.
--- Край на цитат ---

значи изчистихме дълговете и дай да вземаме едни кинти и да се махаме :nuts:

onzi:
официално си имаме нова домусчизия:

--- Quote (selected) ---MTG приключи продажбата на своя дял от 95% в "Нова Броудкастинг груп" в България на "Адванс Медиа Груп". Общата стойност на 100% от сделката е в размер на 185 млн. евро. MTG ще използва приходите за по-нататъшно развитие на дигиталните глобални продукти на компанията чрез цялостни инвестиции и придобивания.

Копирано от standartnews.com
--- Край на цитат ---

onzi:
нещо не виждам сегабг.ком тук:


това е от 24часа, те си се хвалят: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7694597

onzi:
баси нахалните потребители, не искат да плащат за неща, които не ползват, на какво прилича това бе!

--- Quote (selected) ---Поради увеличението на интернет платформите за достъп до съдържание, потребителите стават все по-изискващи, отказващи да плащат за пакети програми, които реално не използват.
--- Край на цитат ---

баси нахалите, значи. и на сичкото отгоре има разни дребни играчи, които развалят картелирането на пазаря и ядосват бабто-то:

--- Quote (selected) ---Едната е силната фрагментираност на пазара. Извън трите големи оператора (Виваком, А1 и Булсатком), които формират около 66% пазарен дял, десетина средни по-големина оператори, които заемат малко над 13%, съществуват още над 200 оператори, които си разпределят 20 % от пазара, като нито един от тях не надхвърля 1% от абонатите.
--- Край на цитат ---

обаче това не пречи на въпросното бабто да вангува, че има ени 120 000 домакинства, които може да издои в бъдеще. някак. ако успее. и се облизва.

цялото: https://www.mediapool.bg/nad-120-000-domakinstva-polzvat-nelegalno-platena-televiziya-news320010.html

Навигация

[0] Списък на темите

Премини на пълна версия