Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Март 28, 2024, 15:07:31

Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - пешo

Страници: [1] 2 3 4 5 6 ... 50
1
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 27, 2024, 11:09:19 »
Не сте ли разбрали, след евентуалните нови избори пак ще има сглобка, според спечелените проценти наново ще се дели баницата. Още от същото!
Не и ако се гласува масово.
Какво очакваш да се случи, ако има масово гласуване ?

2
По света … / Re: Събитията в ЕС
« -: Март 22, 2024, 12:35:11 »
Ще бъде съвсем същото.
Ако избирателната активност падне до 20-ина% резултатите от изборите ще бъдат приблизително същите, но ако активността се вдигне къде 50% - ще бъдат коренно различни. Не смятайте, че сегашните негласували масово ще пуснат бюлетина с "не подкрепям никого". Ще пуснат "с отвращение" за "по-малкото", според тях зло.
Това е съвсем друга хипотеза. Прочети внимателно какво е писал Шабан, на което съм реагирал.

3
По света … / Re: Събитията в ЕС
« -: Март 22, 2024, 10:06:39 »
който иска да вземе резултатите от изборите преди година, да прибави броят на негласувалите към тези гласували с "Не подкрепям никого" и да смята какво би било разпределението на партиите в парамента.
Ще бъде съвсем същото.

4
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 09, 2024, 08:47:06 »
Стотина хиляди точкови удара може би :blurry_drunk-2127:
Или колкото са там избирателите на ПП и ДБ.
Е, те това вече е чист фашизъм.

5
По света … / Re: Франция
« -: Февруари 25, 2024, 10:13:59 »
, даже напоследък все по-често си мисля що навремето не отидох в Русия.
...и защо не се омъжих за Пища Куфнагел.

6
Кое точно му е неграмотното?
Самото твърдение е неграмотно - изцяло.

7
но ако не преминат 4-процентната бариера, тежестта на гласа ти ще бъде по-малка, макар и все пак по-голяма от нулевата тежест на гласа на гласувалите "против всички".
Крайно неграмотно твърдение.

8

При около 1 000 000 членове на БКП към 10-и ноември, повечето активни и образовани, има си хас след 33 години да няма всякакви и навсякъде техни деца и внуци.
В името на точността:
На 10.10.89  в България не е имало 1 000 000 членове на БКП.
На 10.10.89 е отчетено, че от 1948 да 1989 г. в БКП са членували 1 000 000  .
А това са две балшие разници.
Wikipedia:
"В периода 1944 – 1989 г. БКП увеличава членската си маса около 40 пъти, като към края на 1989 г. тя наброява около 1 милион членове. Някои хора се присъединяват към БКП веднага след 9 септември 1944, тъй като не са имали възможност да го направят, докато тя е била в нелегалност. Голям брой хора обаче, се присъединяват от кариеристични подбуди и заради големите привилегии на членовете на БКП в обществото."

9
При положение че имаме неизвестен брой IT-та, но предполагам към 50-60-70 К, със заплати около и над 5000 месечно, не ме учудват тези депозити.
Специално за теб споменах бройката на тези депозити - 1 200 000. Словом "един милион и двеста хиляди". Ако ти е по-удобно - 1200 К.

10
По света … / Re: Русия (Re: Russia)
« -: Септември 07, 2023, 16:28:58 »
Цитат
Не е вярно. Кредитите на домакинствата са около 35 млрд лв, а депозитите - над 72 млрд лв.

Въпросът е, как са разпределени, тези депозити са сред нищожна част от населението и на практика са мъртви пари.
Писах вече в сругата тема, но ще повторя. Най-голям дял от спестяванията (общо над 25 млрд лв) са в рамките на 10 000 до 50 000 лв. Такива влогове (депозити) са малко над 1 200 000.
Никак не е нищожно.

11
Важна е и динамиката на депозитите-
Цитат
...........
Докато при влоговете с между 5 хил. и 10 хил. лв. в тях увеличението е само с 1,1% до 795,8 хил. броя.
При по-малките влогове дори има спад – както на броя им, така и на натрупаните средства в тях. Това означава, че докато хората с големи финансови възможности трупат още повече пари по банковите си сметки, хората с най-малки спестявания са принудени да теглят пари, за да закърпят семейния бюджет.
https://fakti.bg/biznes/782826-nevijdan-rekord-na-milionerite-v-balgaria
т.е. бих могъл да си представя, че влоговете между 5 и 10 хил. лева, на брой около 800К, все пак малко се увеличават, т.е. тези хора все още успяват да си надвият над масрафа, макар и с малко и си представям, че това е средния сегмент от т.н. ни средна класа.
Малко по надолу допускам е масовата част от населението - тя вече не може да си надвие над масрафа и тегли.
А ония най отгоре се увеличават по динамика най стръмно - с цели 25% на годишна база.
Т.е. - ножицата се разтваря все по рязко!
Честито.
Статията пропуска да спомене, че най-голям брой са депозитите между 10 000 и 50 000 лева - малко над 1 200 000 към края на 2022-а. Средна сума 21 500 лв.

12
По света … / Re: Русия (Re: Russia)
« -: Септември 07, 2023, 09:15:51 »
На 10-и българите имаха огромни спестявания, което означава, че са могли да живеят сносно и дори да заделят пари. Сега имат също толкова пари, но в заеми.
Не е вярно. Кредитите на домакинствата са около 35 млрд лв, а депозитите - над 72 млрд лв.

13
По света … / Re: Русия (Re: Russia)
« -: Септември 06, 2023, 10:23:58 »
Аз пък 1987 бях за награда в ГФР. Тогава 1 долар (с извинение) беше 4 марки.
Не е вярно. През 1987 доларът се е движил около и под ДВЕ марки. виж тук.
Вероятно бъркаш с ГДР марките, които бяха по 4 за лев. Но към 87-а паднаха около 3.20.

14
У нас … / Re: И сега? …
« -: Юни 27, 2023, 21:05:34 »
Т. нар. закон за лобизма е всъщност узаконяване на корупцията. Демек, тя става правилна и официална държавна политика. Това е  ключов закон във функционирането на държавата - "стожер на демокрацията" и яростен борец срещу ...чуждата корупция
  Със закон за лобизма не откриваме топлата вода. Поне, надявам се, ще се знае кой кого ''рекламира'', при това, парите за услугата излизат на светло и се облагат с данъци. Може пък и сумите в плик под масата да понамалеят. Е, ще се обиждат в парламента и на ''лобист'', ма ние сме им свикнали.

лъсна мечтата на Zdravka

корупция, облагана с данък, а тя близо до канчето с голяма лъжица в ръка, и морализаторства що чуждата корупция е зло, а нейната е правилна и прогресивна.

гнус

само да кажа, че за нормалните хора де корупция, де лобизъм все е престъпление.

и да си платиш за да съгрешаваш - дали ще го наречеш индулгенция или лобизъм - все е гнус.
Злобно и глупаво изказване, типично цекукувско.

Гнус.

и кое не е вярно в писаниците ми?

пешовщини, гнус с претенции.
Отношението ти към Здравка бе, гнус модераторска.

А това, че не разбираш смисъла на въвеждане на регламент за лобирането, демонстрира само едно - ограниченото ти мислене.

15
У нас … / Re: И сега? …
« -: Юни 27, 2023, 18:37:31 »
Т. нар. закон за лобизма е всъщност узаконяване на корупцията. Демек, тя става правилна и официална държавна политика. Това е  ключов закон във функционирането на държавата - "стожер на демокрацията" и яростен борец срещу ...чуждата корупция
  Със закон за лобизма не откриваме топлата вода. Поне, надявам се, ще се знае кой кого ''рекламира'', при това, парите за услугата излизат на светло и се облагат с данъци. Може пък и сумите в плик под масата да понамалеят. Е, ще се обиждат в парламента и на ''лобист'', ма ние сме им свикнали.

лъсна мечтата на Zdravka

корупция, облагана с данък, а тя близо до канчето с голяма лъжица в ръка, и морализаторства що чуждата корупция е зло, а нейната е правилна и прогресивна.

гнус

само да кажа, че за нормалните хора де корупция, де лобизъм все е престъпление.

и да си платиш за да съгрешаваш - дали ще го наречеш индулгенция или лобизъм - все е гнус.
Злобно и глупаво изказване, типично цекукувско.

Гнус.

16
Путин е европеец по дух. Той е в православната традиция.
Това ме разсмя.

17
По света … / Re: САЩ
« -: Юни 26, 2023, 09:05:06 »
Пардон, стоя от час на тая страница, щото си имам и други работа, и не видях, че ни е вдигнат офтопик. Сега връщам да прочета изпуснатото.

Има кулинарна тема, ако сте забравили, за такива обсъждания.
По въпроса с кафето - проблемът не е кулинарен, а психологически.
Да, всеки 'познава', че decaf има различен вкус, когато знае, че пие такова кафе. Моята дългогодишна (около 30) практика показва, че когато не знаеш, че са ти поднесли такова - винаги навън, никога у дома - не можеш да познаеш.

18
У нас … / Re: И сега? …
« -: Юни 25, 2023, 18:14:00 »
Замърсяване, разбира се не може да стане. Дори 10 хил. крави да се издавят в Черно море. И 3 хил. прасета.
Но тяло на мъртва крава, изхвърлено  в най-многолюдния плаж на Слънчев бряг е напълно възможно. И ще има незабавен ефект, твърде отрицателен...
Да. Преди доста години, плувайки в морето на бургаския плаж, се сблъсках челно с плаващо говно. Оттогава не съм влизал в морето с потапяне на главата.

19
По света … / Re: САЩ
« -: Юни 25, 2023, 18:11:34 »
Вас лъжа, мене истина: най-големият внук отказва да яде пресни магазински краствици. Казва че били "сфлякани" (mushy) и ще чака да станат "нашите" :)))
Браво на младежа, усвоил е правилния начин на мислене !
Но би могъл да си направиш един експеримент с него - като станат'вашите' краставици, направи му салата от купешки (ако са същие сорт) и виж   дали ще познае.
Аз такива експерименти съм си правил с кафето - от доста години пия decaf  (високо кръвно) и неведнъж съм предлагал такова на хора, които твърдят, че decaf било много гадно на вкус, не било кафе въобще. Е, никой, никога не е познал, че съм му пробутал такова. Аз самият не мога да позная какво са ми сервирали в кафенето, но след 20-30 минути го усещам по пулс и други сърдечни .

20
По света … / Re: САЩ
« -: Юни 24, 2023, 09:06:11 »
Обаче: ако вали кисел дъжд при теб, каква е гаранцията, че не е валял при този, от когото си купуваш зеленчуците? Значи това е нещо над което нямаш контрол и не си си стува да се тормозиш.
Ми аз не се тормозя. Ям си зарзавата с химикали и го поливам с ракия. Останах с впечатление, че ти се тормозиш, та затова се обадих. Инак аз съм от поколението, закърмено с ДДТ и се надявам, че съм предал генетичната си устойчивост на деца и внуци.

21
По света … / Re: САЩ
« -: Юни 23, 2023, 17:02:15 »
4. На внуците и внучките се дават САМО неща от мойта и на зетя градини. Толкоз! През останалото време имаме туршии, кисели краствици, лютеници, компоти и пр. - сичко от градините и домашно приготвено. На най-големият внук любимият десерт е компота на "дядо".
мислиш ли, че тези зеленчуци са наистина чисти ? Без изкуствени торове, без пръскане, без химически дъждове ?
Около мен от години хората гледат всички зеленчуци в парници или поне под полиетиленови навеси. И наторяват с химия,щото крави не останаха, пък и плевенето след кравешките лайна е тежка работа.
А като си гледам овошките, че пролетните дъждове бяха 50/50 вода и дефолианти.

22
У нас … / Re: И сега? …
« -: Юни 23, 2023, 12:44:18 »
Правителството бе съставено на 31 май или 1 юни  :m1201:, тъй като предната вечер аз си потроших глезена и няма как да забравя това ...
Правителството бе гласувано на 6 юни. Т.е - преди 17 дни.

23
Ако тук има хора, които са във връзка с Копейкин и неговите люде, да вземат да им подхвърлят една цел за борба - ограничаване и премахване на надписите на чужд език, които заливат Бг.

24
У нас … / Re: И сега? …
« -: Юни 14, 2023, 11:46:40 »

25
По света … / Re: Русия (Re: Russia)
« -: Юни 14, 2023, 11:36:06 »
Чел с м и аз слухове, даже Борис III е летял до СССР,
Не е, но е изпратил като свой емисар д-р Никола Сакаров.

26
Интересно мнение от коментарите в "Гласове":
Цитат
Действително "Възраждане" умишлено не са гласували "против", за да може Пеевски да е в комисията и така ПП-ДБ да загубят още от своите избиратели, след като освен с Тиквата, ще са в съюз и с Шиши. А истинските лицемери са именно ПП-ДБ, които са се договорили задкулисно с ДПС за конституционните реформи, но сега се правят на света вода ненапита...

Ъхъ
Умишлено прикриха ПП-ДБ да не се излагат пред избирателите си.
А това по-горе от гласовете са пълни глупости.
Дайте да вкараме Пеевски в комисията за да се изложат ПП-ДБ някога си.
Абсолютен идиотизъм.
Така че отсега нататък като нападаш гъбарите си спомняй как днес Костя и сие браха гъби в НС.
Безспорният факт е, че възраждане полегна на дпс и вкара мамин прасчо в комисията. А спекулации всякакви са възможни - той и хаджитошко се опита да изкара подкрепата на итн за удар по ппдб.
Като че ли някои скривани досега зависимости се очертават по-ясно.

27
У нас … / Re: И сега? …
« -: Юни 08, 2023, 09:13:32 »
Западното не е за нас, то е като да ни преливат кръв, от друга, несъвместима група
Западното може да не е за нас, но, оказва се, е за децата и внуците ни. Много добре им се съвместяват кръвните групи.

28
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 29, 2023, 21:08:14 »
голямото блато некадърници по време на социализма си живуркаше в блатото, а не управляваше съдбата на хората.

Да бе. Управляваха ни мъдри люде като др. Живков ....

Смешен си.

Къде го чукаш, къде се пука.

Само помни кой започна пръв.

Ти.

Лъжец.
Си ти.

То е очевадно кой лъже в случая и това не съм аз.

Помни кой пръв започна със заяжданията, да не мрънкаш после.

Ти започна. С очевидната лъжа, че явлението 'калинки' се било появило след 89-а. 

Този спор е безсмислен, но ако продължаваш, ще ти отговарям, от любопитство докъде ще стигнеш.

След 89-та година калинките бяха издигнати в култ, колкото и да се опитваш да изкараш СДС и производните му целите в бяло. Иначе, да - безсмислен е за посредствеността, обхванала България по време на демокрацията, но не е безсмислен за заяжданията ти.

И на мен ми е любопитно колко още по-ниско ще паднеш.
През 1944 калинките бяха инсталирани чрез разстрели, затвори, лагери. И положиха фундамент на посредствеността, независимо как ти се иска на теб.

Можеш да продължиш да се излагаш.

29
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 29, 2023, 18:35:12 »
голямото блато некадърници по време на социализма си живуркаше в блатото, а не управляваше съдбата на хората.

Да бе. Управляваха ни мъдри люде като др. Живков ....

Смешен си.

Къде го чукаш, къде се пука.

Само помни кой започна пръв.

Ти.

Лъжец.
Си ти.

То е очевадно кой лъже в случая и това не съм аз.

Помни кой пръв започна със заяжданията, да не мрънкаш после.
Ти започна. С очевидната лъжа, че явлението 'калинки' се било появило след 89-а.

Този спор е безсмислен, но ако продължаваш, ще ти отговарям, от любопитство докъде ще стигнеш.

30
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 29, 2023, 08:35:06 »
голямото блато некадърници по време на социализма си живуркаше в блатото, а не управляваше съдбата на хората.

Да бе. Управляваха ни мъдри люде като др. Живков ....

Смешен си.

Къде го чукаш, къде се пука.

Само помни кой започна пръв.

Ти.

Лъжец.
Си ти.

31
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 28, 2023, 22:57:29 »
голямото блато некадърници по време на социализма си живуркаше в блатото, а не управляваше съдбата на хората.

Да бе. Управляваха ни мъдри люде като др. Живков ....

Смешен си.

Къде го чукаш, къде се пука.

Само помни кой започна пръв.
Ти.

32
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 28, 2023, 18:40:18 »
голямото блато некадърници по време на социализма си живуркаше в блатото, а не управляваше съдбата на хората.
Да бе. Управляваха ни мъдри люде като др. Живков ....
Смешен си.

33
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 28, 2023, 13:46:22 »
Цитат на: ddantgwyn в Май 27, 2023, 22:06:10

    после може да поговорим за синята метла, която сложи началото на калинките в българия

Всъщност, начало на калинките в Бг бе поставено с червената метла след деветосептемврийския преврат от 1944-а.

Всъщност, погледни Zmeja какво е написал точно преди твоя коментар и пак кажи за червената метла след 9-ти септември.
Уф, пак твойте тролски номера... Прочети внимателно какво е написал змеят. Може би ще забележиш, че той говори за 1989-а, а аз -за 1944-а.
Впрочем, като живял доста време преди 1989-а, мога да изкажа силни разногласия с него по въпроса, щото покрай квалифицираните специалисти имаше и голямо блато некадърници с дипломи. Калинки, демек.

34
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 28, 2023, 13:33:03 »
Но ти си гласоподавател в БГ и е учудващо, че някой който не си избирал ти казва какво да правиш. Посолството!
Искаш да кажеш, че е по-добре да ме управлява Баце, за когото не съм гласувал, отколкото посолството? Не бих се съгласил.

35
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 28, 2023, 10:00:36 »
Изключително неадекватно изказване, говорещо за въпиюща политическа и държавническа неграмотност на въпросната г-жа.

Демек за теб всичко в записите е нормално и няма нищо притеснително.
Да. За мен това са напълно нормални дискусии на партийно ръководство. Притеснително е че са подслушани, записани и публикувани.
Възмущенията от съгласуването с чужди посолства или от разговори с Урсула и т.н. са пълно лицемерие или тотална неграмотност. Разбира се, г-жата по-горе е съвсем наясно с нещата и нейното изказване е същото лицемерие.

36
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 28, 2023, 09:29:01 »
Маргарита Попова: Няма нещо, което да не ме шокира в записите с ПП
Изключително неадекватно изказване, говорещо за въпиюща политическа и държавническа неграмотност на въпросната г-жа.
после може да поговорим за синята метла, която сложи началото на калинките в българия
Всъщност, начало на калинките в Бг бе поставено с червената метла след деветосептемврийския преврат от 1944-а.

37
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 27, 2023, 17:15:12 »
да гласуваш или не е въпрос на твой личен избор. тъпото е да си въобразяваш, че негласувайки 'наказваш' някого.

38
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 27, 2023, 17:11:04 »
негласуването е ъзможно най-глупавия подход. обяснявано е многократно защо.
гласуването с 'не подкрепям никой' - също.
негласуването е ъзможно най-глупавия подход.
гласуването с 'не подкрепям никой' - също.

39
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 27, 2023, 17:07:05 »
Дали пък негласуването не е единствения цяр за тая пасмина? Те всички, без изключение какви гръмки имена са избрали за партийките, си са за боклука. Едно масово негласуване може пък да попрочисти кочината и да ги накара да съберат остатъците си от съвест и да поработят и за ближния, не само за собствените си джобове, знам ли?
негласуването е ъзможно най-глупавия подход. обяснявано е многократно защо.

40
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 24, 2023, 09:03:21 »
На ГГосподинов му дадоха Букър-а за чуждестранен роман, а на преводачката - за превода на   английски (любопитно как се превежда "Времеубежище" на тоз език).
Time shelter

42
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 20, 2023, 16:49:25 »
, май е време "народните маси" да вземат закона в ръцете си.
Буквално!
Това е охлокрация. Най-лошото възможно решение.
...
 
Това е така, защото не са на местно управление, не ги назначава кмета (или commissioner), а някой като Цветанов от София. Същото е с местните прокурори. Те се избират. В САЩ. Само Attorney General е член на правителството (фигуративно казано). Той се назначава от президента.
Вие кога назначавате (избирате) местните съдии и прокурори?
 
Бих нарекъл избирането на прокурори и съдии "представителна охлокрация".

43
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 17, 2023, 09:52:40 »
, май е време "народните маси" да вземат закона в ръцете си. Буквално!
Това е охлокрация. Най-лошото възможно решение.
Клептокрацията не е ли по-лоша?
Не. Клептокрацията е рационална.

44
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 17, 2023, 08:54:33 »
, май е време "народните маси" да вземат закона в ръцете си.
Буквално!
Това е охлокрация. Най-лошото възможно решение.

45
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 11, 2023, 11:50:17 »
Марчето показала зъбки на главния прокурор, а? Ербап булка, ти да видиш. Ай са я избрали, ай г-син Гешев без работа. И без афтунубил с охрана от НСО, тц, тц, тц... :popcorn: :t2618:
Е, не съм очаквал толкова наивна реакция тъкмо от теб  :t2618: Нима наистина допускаш, че МГ има собствена позиция ?

46
У нас … / Re: И сега? …
« -: Май 10, 2023, 16:45:03 »
Уфффф, що така бе, нито дума до сега за Марчето Габриел.

Куха е като градинска лейка!
Никак даже. Мария Габриел е много умела и оправна кариеристка. Направо еталон.

47
По софийско равно поле едно звонче звони,
се зададе Свети Георги со велисопедо
Едо, едо со велисопедо

Край искаро из просото един змей изкочи,
па извика ела Георги со велисопедо

Ядоса се Свети Георги помпата извади,
па през искаро прегази со велисопедо

Наръга го, намушка го ептен го утрепа,
па накрая го прегази со велисопедо (а шти еба майката)

За негова лъвска храброст Господ го награди,
ефрейтор го произведе со велисопедо
Едо, едо со велисопедо.

48
Цитат на: Алиса в Днес в 09:25:45

    А има ли какво да се доказва,


има. твърдиш че има някакво финансиране.
доказваш или се извиняваш.
Не, не твърди. Допуска. Репликата ѝ беше:

"Може би срещу заплащане? Или друга уговорка?"

Има много съществена разлика.

Твърде пристрастен и предубеден си, хич не ставаш за модератор.

49
Новините от деня … / Re: Trolling USA
« -: Април 26, 2023, 16:43:22 »
Не, Русия не е олигархия и за това има бъдеще, парите развалят всичко.

Не само е олигархия, ами е класическа, учебникарска олигархия. Руската олигархия е по-зле и от американската, и от английската олигархии, защото управляващият кръг е изключително тесен.
Да. Но е наша, родна, една такава сермяжная.

50
У нас … / Re: И сега? …
« -: Април 26, 2023, 09:11:51 »
Да, но...
Нет такая партия!
И да има такава партия, тя би била обречена на електорален неуспех. Защото електоратът (онези 80%) иска всичко и веднага.

Езикова забележка: Правилното е "нет такой партии".

51
У нас … / Re: И сега? …
« -: Април 23, 2023, 12:54:47 »
От така създалата се ситуация герб при всички случаи печелят. Те искат мир, сговор и благоденствие, ама нема с кого. Те са за съединението, което прави силата, ама другите не са.
Само крайно наивни хора могат да вярват на приказките на ББ.

52
У нас … / Re: И сега? …
« -: Април 20, 2023, 09:37:48 »
Децата наивно повярваха и гласуват за "Промяната" и "мутри вън", не е ли така, а "Промяната" и "мутри вън" пристанаха на баце и са от страната на булката, направиха коалиция, колкото и да твърдят, че не е коалиция.  :lol:
Очевидно не си наясно какво е коалиция.

53
У нас … / Re: И сега? …
« -: Април 02, 2023, 13:38:31 »

И какво е основанието български граждани, които учат, лекуват се, почиват, или живеят  в чужбина по каквито и да е причини да бъдат лишени от правото да гласуват?! Не ви дразнят купен и корпоративен вот, неграмотните роми, които влизат да гласуват с написан от вътрешната страна на дланта номер на бюлетина, а ви дразнят нашенци в чужбина. Много от тях едва ли биха отишли там за постоянно, ако бяхме нормална държава. И за изселниците ни в Турция се отнася. Не се намери друга партия освен ДПС която да привлече масово гласове от там.  Не са виновни хората.
Основанието е същото, на което българските граждани, които се лекуват, ичат, почиват на различно място от постоянния си адрес, но в рамките на Б-я са лишени от право на глас. Например аз, ако отида на курорт в Гърция ще мога да гласувам, но ако отида в Приморско няма да мога. З

54
за всички, които го познаваха: на 23-ти март тази година, след продължително боледуване, е починал „Doctora“.

лек път, doc.
RIP

55
У нас … / Re: И сега? …
« -: Април 01, 2023, 16:31:05 »
Дявол ги знай! За сметка на това има решение 1853 за допускане на до двама представители на всяка партия или коалиция до изчислителните пунктове:

Което е пълна глупост и само показва тоталната неграмотност на ония, дето го наложиха.

56
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 01, 2023, 16:58:55 »
Какво си бил не е от значка. Какво правиш сега е важно.
Категорично несъгласен.
Пригожин мисли другояче. Взема престъпници (осъдени, не като БГ нотабили  :))) ), праща ги на фронта и дори, ако оцелеят ги пуска по домовете им.
Кой съм аз да му противореча?
Човек, ти мислиш ли, като пишеш ? Значи, вземаме по светлия пригожински пример 240 осъдени престъпници, правим ги народни представители и "няма значка" за какви престъпления са осъдени  :blurry_drunk-2127:

57
У нас … / Re: И сега? …
« -: Февруари 28, 2023, 12:39:01 »
Какво си бил не е от значка. Какво правиш сега е важно.
Категорично несъгласен.

58
У нас … / Re: И сега? …
« -: Февруари 27, 2023, 20:51:34 »

59
У нас … / Re: И сега? …
« -: Февруари 22, 2023, 10:03:36 »
Цитат
А тези кодове бяха предложени на всички, само че никой не се заинтересува.
Ти барем си професионалист, що се прайш на умрела лисица?
Кво, като ми дадеш кода, ама машинките са на склад при теб?
А ще ми осигуриш ли време, след докарването им в секциите, да проверя примерно 10% избирателно и след това да ги запечатам със свой печат всичките?
Не, нали?
И за чий ми е тогава соърса?
Има различни начини да се направят засечки. Например, след приключване на изборния ден се копира софтуерът и после се сравнява.
Въпросът беше, че няма никакви други 'кодове', които Петков или някой друг е предлагал. Спекулации.

60
У нас … / Re: И сега? …
« -: Февруари 22, 2023, 09:40:38 »
Абе чудя ви се защо забравяте Кирил Петков с неговото предложение към БСП:
 - Ще ви дадем кодовете ако дръпнете предложението за хартиената бюлетина.
Кво ли е имал наум?
Той е канадец и мисли на английски. Имал е предвид "source code", т.е. изходния текст на програмното осигуряване на машините.
Точно така, други кодове няма. А тези кодове бяха предложени на всички, само че никой не се заинтересува.

Страници: [1] 2 3 4 5 6 ... 50