Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Април 26, 2024, 02:32:53

Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Giuseppe

Страници: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 189
121
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 24, 2024, 18:31:31 »
Според мен ще има бял дим. Сега чак прочетох, че Гроп са свалили гащи за всичко, само влътрешния им дошъл в повече.
Е нощеска ппидибъ, ще размисляти ще се откажат. Всичко ще се облече в "разум и евроат. ценности".
Фанфари.Завесата пада.
Дупце да ни е яко.

122
По света … / Re: Русия (Re: Russia)
« -: Март 23, 2024, 20:10:39 »
Не мисля че смъртното наказание ще реши проблема. Ужасно престъпление, извършено от маргинали.
От известното до сега стреляли са 5 човека, по 5000 долара и да кажем още толкова за цялата организация. Кокошкари. На петолъчката на Кремъл да ги разчекнат няма да има смисъл.
Същото и с киевските аватари.
Проблемите са на друго място, тях трябва да решават.
[/quot
На същото мнение съм.

123
По света … / Re: Русия (Re: Russia)
« -: Март 23, 2024, 19:18:27 »
Или поне заедно с Наришкин да прочетат едно книжле.
Мисля, че се казваше "Мюнхен 1960".

124
По света … / Re: Русия (Re: Russia)
« -: Март 23, 2024, 19:13:24 »
Време е Путин да се посъветва с Нетаняху.

125
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 22, 2024, 09:42:35 »
Цитат
За живота на българите нищо не казват.
Веднага ще ти отгонорят, че живота на българина е живот, когато е в евро и също толкова атлантическото пространство.
Ми аслъ, то живот без банани живот ли е?

126
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 21, 2024, 16:58:54 »
Иначе и двете начинания са с нулева вероятност за успех, но пък почесват егото пърфект.
От римско време - хляб и зрелища.
Модернизиран вариант- га хляба кът - повече зрелища дай на народеца.

127
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 21, 2024, 16:50:59 »
Ще опитам Денеб.
Накратко.Чакам пред лекарси кабинет.
В момента двата клона на мафията ( ппдб герп)тръгнаха да се отстрелват. И точно на сиромаха като се разгонила кравата...двете Божем основни опозиционни партии вместо да се консолидират и насочат към...едните излизат от съзерцанието на пъпа си и ръгват в неравен бой с вятърни мелници, а другите за да не останат по назад- вадят на умряло куче нож , развяват знамената
 и тръгват в бой последен кой да води бащина дружина!
Всичко точно навреме, няма що!
Тупурдия!

128
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 21, 2024, 15:05:23 »
https://glasove.com/na-fokus/bunt-sreshtu-korneliya-ninova-v-rakovodstvoto-na-bsp
Ей ги и тия!
Те пък за единение прът!
Нарочно го помествам тук.
И по това нямам коментар.
Освен че точно сега всички за БГ са се загрижили.
Юнак до юнака, мила моя майно льо...
 :t2618:
п.с. няма да я бъде мамковината, уви.
п.п.с. май без да иска по горе Асол е написала едни много точни изречения.

129
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 21, 2024, 14:54:07 »
Цитат
Възраждане" внесе законопроект за излизане от НАТО
Е, не мога!
Баш навреме!
Айде коментирайте сега!
 :t2618:
https://epicenter.bg/article/-quot-Vazrazhdane-quot--vnese-zakonoproekt-za-izlizane-ot-NATO/344380/2/0

130
По света … / Re: Събитията в ЕС
« -: Март 21, 2024, 13:14:55 »
Денеб, много добър пост, но в крайна сметка пак опираме до -  а сега накъде?
Което всъщност е единствено важното, защото миналото и да искаме - няма начин да го променим, но бъдещето все още би могло да е в нашите ръце.Все още и би могло!
Само че утре ще е късно. И изпуснем ли последния влак- утре се превръщаме в онези същите "европейци", които презираме тук. Не ние точно, но тези след нас.
Уви, времето изтича и на утрешната пихтиеста маса ще и е все едно как я работят, щото тя друго не е виждала.
Затова са и може би силните изрази, които се употребяват тук, просто времето за куртоазия изтече, трябват действия. Няма лошо ако се посочва какво друго може да се направи, освен да се участва на избори, но когато ме убеждават, че то нямало смисъл, мъ то  Галя, мъ то посолствоТО мъ то хаитянеца...само че на ония дето са им ги рязали главите за да я има БГ не са мрънкали, че нямат цървули за да са по Балкана, нито пък са пожалили ястребинчетата, защото не са участвали.
,...
Съжалявам, но гледам на мрънкалниците като на предатели  и то не само към "имагинерното" нещо БГ, а също и към мен, теб, колегите, децата ни,децата им...
Това е.

131
По света … / Re: Събитията в ЕС
« -: Март 21, 2024, 12:02:55 »
Цитат
Пробемът е в тези, които не гласуват, защото са достатъчно глупави за да успеят да ги излъжат, че така уж "наказват системата".
Още по трагично е положението, че "галя от посолството...хаитянеца..." и само като се посочат тези боклуци, на бългериъна му омекват коленете и му се превива гръбнака.
Дали ше може да направи нещо хаитянеца, ако поне 50% от нашенците гласуват против тези боклуци - сегашните?
Дали ше им се получи да изфалшифицират на едро?
Едва ли!
Но очаквам скоро да започнат вместо да си правят труда от посолствоТО, направо да поръчат на мисирките да започнат по СМИ да плашат с Баба Яга, че да не си размърдват гъзъ гъбарите навън изобщо.

132
Има мъже, които помагат във всичко на жените.
Нарисувани са на банкнотите.

133
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 21, 2024, 09:31:09 »
Четенето на коментари в Дневник кефи.
Скимтеж, униние и основните тролове липсват.
Подмятат се мухлясали парчета между юзърите, но вяло, много вяло.
Трудно мога да го опиша всичко което се чувства, но картинно - ослушването на бай Тошо на пленума га разбра, че си заминава.

134
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 21, 2024, 09:11:26 »
Смълчали са се всички от управляващата некоалиция като пръднали в автобуса.
Само чать-пать някой изскимтява "не бях аз - оня беше".
Мисирките - също.
По разбираеми причини, те пък изобщо не стоплят какво става и се услушват като глуи кучки.
По СМИ се развяват неккви третостепенни парцали и претоплени манджи.
Скука!
 :smokin:

135
По света … / Re: Украйна
« -: Март 21, 2024, 09:06:04 »
Цитат
Кличко написа, че са известни четири жертви - една жена в Святошински район и трима души в Шевченковски.
И мен това ме впечатли, но бързо ми мина.
Ако го бяха утрепали и него, друг някакъв кличко щеше да съобщи, че са загинали една жена, трима души и Кличко.

136
По света … / Re: Събитията в ЕС
« -: Март 20, 2024, 22:13:58 »
Как не разбирате, проблемът не е в които ни управляват, а в които ги избират!?
Кога някои разберат, че всички ги избираме - и тези дето гласуват и гъбарите - тогава може би ще изберем и такива дето да ни управляват една идея по добре.
Ама това - някой друг път.
п.с. друг път ше разберат гъбарите, имам предвид.

137
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 20, 2024, 16:23:03 »
Цитат
Бих казал - не ни трябва Габриел, а Гарибалди!
Благодаря, но отдавна измряхме. А духове не вършат работа.
 :cool-1084:

138
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 20, 2024, 09:19:50 »
Чета им брифингите днес и не правя разлика от примерна картинка в зоото пред клетката на маймуните, га се скарат за някой банан.
Продължават да се храчат в лицето и в същото време се призовават да седнат пак и да си довършели работата.
Знаех че са гьонсурати - пиша го това още от 2009 г., но че и тези новичките са такива - доста време упорито отказвах да приема.
Че са прости стана ясно от началото, но чак сега като се плюят видях какви висини се постигат в гьонсуратизма.
Може би по големи от низините в копаенето на дъното.
И още едно нещо - чак сега почуствах и аз онова, което може би е чувствал когато го е написал Левски - "Народе????"

139
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 20, 2024, 08:54:35 »
Цитат
Аз не вникнах баш какво стана и какъв лупинг сътвориха днес
И те - също.
Всичките!

140
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 19, 2024, 20:30:12 »
Цитат
П.П. Чакам края на месеца.
И аз!
 :t0328:
Особено - 32 март и ич да не се правят на тарикати, да почват април без 32-и!
Не съм подписвал такова нещо, ако трябва и с декларация ше го потвърдя!
 :cool-1084:
п.с.
Цитат
магнита лови ли
- само ако е американски и то ако Хаитянеца реши.

141
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 19, 2024, 19:34:35 »
Сега очаквам кирливите ризи да започнат се веят на воля.
Едва ли ще се разберат кой да бъде виновен за отиването на избори.
Мисирките продължават да си задават въпроса - ще се гласува ли утре кабинет или не!
Какъв кабинет - на тези дето не искали да бъдат министри???
И мисирките ни са от сой, не само политиците.
 :popcorn:

142
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 19, 2024, 19:18:53 »
Днес нещо ми е ден и макар че е срамно точно моя милост, пълен юридически лаик, да се пита тия глупендери дали не се вкараха в юридическа дупка сами, като там и ще се изтребят.
Как утре ще се гласува правителство, в което има официално твърдящи, че не желаят да участват в него?
Смяна - не е възможно да има - има Президентски указ.
Дано се сетят, че първо като гласуват премиер - там трябва да откажат, за да не стигат до смешната втора част - гласуване на състав на несъгласуван МС.
Нека видим.
Апропо - този път Президента им ги заби високата топка с кеф - веднага Указ и айде на пангара, като не мине - сигурен съм че следващите ще са също с най много сигурната седмица, а ако има и трети - за тях указа ще е ден след провала на втория.
В такъв филм се вкараха тия говеда, че-
 :popcorn:
 :i_laughing:
Цитат
Атанас Атанасов призова президента да изтегли указа си
Титани!

143
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 19, 2024, 18:59:41 »
Да добавя - не ставам за врачка, не съм очаквал такъв сценарий, че тия капути могат да се замозатрият.
Нещо, което все още не се е случило, но ако ПАК тъпия плебс вдигне ръка да гласува за такива...е, полага се тази България да изчезне.
п.с. и не - не за 50 г., кой ше ни чака толкоз, драги колежки?
 :t2618:

144
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 19, 2024, 18:55:21 »
Голям майтап!
Кокорчо се оплаква че го натресли да е финмин в кабинета на Габриел, не искал - тече по БНТ.
 :)))
О, не само!
Не искал - я го уеби, но всички бяха бесни, че са добре наеBани, но не им е платено според очакваната тарифа.
Въобще -  :popcorn:

145
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 19, 2024, 18:29:01 »
Не съм оптимист, а реалист. И съвсем сериозно разчитам на руснаците. Разни приказки, че щели да ни оставят на ердо са кьорфишек. Русия никога няма да се откаже от Черно море и от православните славяни
Лесно доказуемо -виж Сърбия, ноооо... дали не успяхме да станем немили недраги - това вече не зная.

146
По света … / Re: Русия (Re: Russia)
« -: Март 19, 2024, 17:30:42 »
 :t2824:
https://epicenter.bg/article/Moskovski-muzey-otvarya-izlozhba-po-povod-210-g-ot-prevzemaneto-na-Parizh/344149/7/97
Московски музей отваря изложба по повод 210 г от превземането на Париж.

147
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 19, 2024, 17:26:41 »
Цитат
Министрите и споразмението не са съгласувани с нас,
това заяви Николай Денков на влизане в централата на ДБ на ул "Кърниградска".
https://epicenter.bg/article/Nikolay-Denkov--Ministrite-i-sporazumenieto-ne-sa-saglasuvani-s-nas/344162/2/0
А това просто го копвам да седи тук, че да не го търся по нататък като почнат ени усуквания.
"Тука има, тука нема!"
 :i_laughing:

148
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 19, 2024, 17:20:33 »
Хе-хе.
Цитат
Колкото по-бързо се вбесят българските граждани, толкова по-добре“, заключи Тошко Йорданов.
https://blitz.bg/politika/bsp-s-prva-reaktsiya-na-mandata-na-gabriel-ako-pp-go-glasuvat_news1008184.html
От умрял писмо!
Всъщност, вече на нищо не може да разчита човек.
Сещам се за оня виц, дето като казали на Султана, че народът яде, пие и се весели - чак тогава се разтревожил и заповядал да намалят данъците.
В известен смисъл - обратни сме.
И това също не е ясно, коя обратност е по малкото зло.
 :think:

149
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 19, 2024, 17:02:24 »
Освен със Слепаков, може би щеше да е уместно и с един друг клип да поздравя всички -
https://www.youtube.com/watch?v=tSq9jJwi7rM
Из тукашните земи е така.

150
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 19, 2024, 16:53:11 »
Оставам с впечатление, че Марчето, под благия поглед на бащицата, сама е попълнила оня къф беше - на мястото на Тагаренко, а може би и енергетичния - също и сега се гледа сеир.
Като си затворят устата от изненада отсрещните покерджии - какво ще решат?
Може би ще си подвият опашката и ще гласуват ЗА!
От такива плужеци - толкоз.
Но пък са изпълнени некои желания - на мон женерал примерно, така че ше го обявят и те за побед..., пардон - перемога.
Или нееееет?
https://www.youtube.com/watch?v=qmX6Hmrwd0E

151
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 19, 2024, 16:42:55 »
По точно казано - има, ама май ще няма, но пък може и да има.
Тва може и да не звучи ясно, но пък е точно.
 :popcorn:

152
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 19, 2024, 15:56:15 »
НС продължава да върши мръсотии и онова нИщо сапунджи с министрите си също. Последноъе още малко, но могат да изтропат много. :pissed-891:

153
По света … / Re: Русия (Re: Russia)
« -: Март 19, 2024, 13:13:51 »
Винаги съм твърдял, че за мен пък джафкането, особено онова преминаващо с фалцет в квич е музика за ушите.
И добър сигнал, че облайваният се движи в правилна посока.
Тук изкуството е във възможноста да се отдели шумовият квич на пуделите, от хълцанията на задаващите тона псета.
Последният е нещо като черешката на тортата.

154
По света … / Re: Русия (Re: Russia)
« -: Март 18, 2024, 14:31:18 »
Сичуейшънът je - бикът пак изненада бялата крава.
По Иванчо.
 :bigok:

155
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 18, 2024, 14:12:41 »
Баш сега му е времето КС да забие един пирон в киселото мляко и да постанови, че промените в Конституцията са нефелни и да даде жега на покерджиите :popcorn:

156
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 17, 2024, 23:28:52 »
Продължавам да мисля, че се играе политически покер, някак си съвпада с ПП, което официално значеше друго.
Ама това -само официално.

157
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 17, 2024, 23:07:32 »
Някой разбра ли нещо от пресконференциите?
Аз не, но мисля, че ше се вземат.
Покера бе слаб, дори и за лаик като мен.

158
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 16, 2024, 21:12:55 »
Тук пише друго пък.
 март 2024 | 14:26

Тялото на Негово светейшество беше положено върху исторически лафет, използван и при погребението на цар Борис III
https://epicenter.bg/article/S-topovni-salyuti-i-himna-pogrebaha-patriarh-Neofit--VIDEO-/343855/2/0

159
По света … / Re: Франция
« -: Март 16, 2024, 20:32:24 »
Цитат
разширяване на обекта в Линген.
Ох, щях да си разлея коктейлчето!
В бързината прочетох Ленгли!
Пу-пу!
 :eyes:

160
По света … / Re: Франция
« -: Март 15, 2024, 20:12:04 »
Не, не е заплаха, ше ги оноди сичките, ако е за Родину, ама душата, душата къде отива?
 :t2626:

161
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 15, 2024, 19:31:56 »
Е няма такъф нароТ!
Недоверието ф парламента било 80-%, но кой ще изберат, отговорът е - пак от същото!
Има ли още колебаещи се оДносно идиотията на народеца?
Ако фсе пак ОЩЕ има недоразбрали - за шеВ на БФС(и) е избран Гонзу.
Може пък да е бил прав шибания джапаносакс за края на историята.
Нищо че се отрече!
Той и Дарвин бил се бил отрекъл. Може би за да не обижда маумуните.
 :t2407:

Може пък да е бил прав

162
По света … / Re: Германия
« -: Март 15, 2024, 08:53:22 »
Цитат
Mercedes-Benz продава всичките си активи в родината си и се премества изцяло в Китай
https://blitz.bg/ikonomika/flagmant-na-germanskata-avtoindustriya-napuska-germaniya_news1007109.html
Уаааа!
Това дали е верно?
Нататък в материала се обяснява защо, ама то си го знаем и без обяснения.
Каква ли ще е нашата съдба, след като германците затъват?
Бензоколонка викат умнокраставите, а?
Мамицата им на сите тъпаци по света, преди си мислех, че стълбовете по бул. Ленин ще стигнат, но сега смятам, че ако са по начесто - необходимото к-во ше обиколи екватора.
Няколко пъти!
 :t2407:

163
По света … / Re: Събитията в ЕС
« -: Март 14, 2024, 20:08:04 »
Цитат
Докладчикът на Парламента Анна Залевска заяви, че "целенасочените решения" за намаляване на разхищението на храна могат да включват насърчаване на така наречените "грозни" плодове и зеленчуци, изясняване на етикетирането на датите и даряване на непродадена, но годна за консумация храна.
https://blitz.bg/obshtestvo/es-glasuva-nov-zakon-chrez-koyto-shche-namalyat-khranitelnite-otpadtsi_news1007191.html
Да се опитам да го кажа на български -  ще насърчават кривите краставици!
Търся и не намирам необходимата диагноза - от имбецили до завършени идиоти, но ако го кажем иначе, ние, жертвите - оти ручахме ...жабетата?
Доказани пълни идиотоподобни!

164
По света … / Re: СВО
« -: Март 13, 2024, 21:11:24 »
Цитат
„повече свобода да действат самостоятелно“, без да въвличат САЩ и Великобритания в конфликт с Русия,
Както пак се спомена наскоро за папагала - "може и да умрЪ, но искам да я видя тази поза"!

165
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 13, 2024, 18:39:26 »
Начи обратното броене започва в петък.
 :popcorn:

166
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 13, 2024, 10:07:57 »
Цитат
Народ от самоубийци.
Може би не чак до там, но за овце - може да си стиснем ръцете.
Овцата, след хилядолетно доене и стригане вероятно също е приела, че това е нормалното и състояние.
Разликата е, че тя все пак е полезна с нещо на другите. Докато при нашенеца не се забелязва такова разточителство.

167
По света … / Re: Украйна
« -: Март 12, 2024, 21:00:29 »

168
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 12, 2024, 20:00:08 »
Цитат
След като не е в ръцете ни, на нищо повече не можем да се надяваме!
Ааа, виж тук даже съм оптимистично настроен.
Някъде го бях споменавал два-три пъти.
Понеже ние никаква работа се оказва не можем да свършим, дори и за себе си като нация - оставаме да се надяваме на други.
В момента има някакви надежди, други да си свършат работата и може пък и ние да захлебим в мътната вода.
Освен това, след като ние като най некадърни  сме се самоизключили от играта, всеки друг значи може да я свърши по добре от нас!
Не лъхам ли на оптимизъм?
 :cool-1084:
абе поне ми изглежда логично.

169
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 12, 2024, 18:31:04 »
Пак прочети, ама бавно - и сам си го копнал
Цитат
вади от левите остатъци толкова, колкото получава вече няколко пъти.
15% получава - значи ги е извадил от лявото пространство, 10% да са - пак от там и 49% да получи - се от там!
Нали не твърдиш, че умнокрастави са гласували за ньега?
И още веднъж - колкото и да извади - все вреда, щото за нищо ги вади, не може да ги употреби.
Писах го и по друг начин - руския лаф "собака на сене" - и той не може да се ползва и на другите отнема тази възможност.
Къде му е положителното тогава?
Че вдига шум???
ОК и Сайдеров тва правеше.
 :bigok:

170
По света … / Re: Събитията в ЕС
« -: Март 12, 2024, 18:15:01 »
Цитат
Подкопаването на санкциите срещу Русия да се криминализира и да се наказва с до 5 години затвор във всички страни-членки на ЕС – това се съдържа в директива, гласувана от Европейския парламент, съобщи БНР.
До скоро мислех, че копаене на дъното е  БГ патент.

171
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 12, 2024, 18:04:39 »
Цитат
Напълно нормално, ДНЕС КОСТАДИНОВ ШАМАРОСА РАДЕВ и поне вече е категорично ясно, че няма, а и в бъдеще също е невъзможно някаква колаборация между тях.
Това ли е нокаута?
Аз щото си отворих нова бутилка бушмилс, като прочетох това, че един разсъждаващ човек също е стигнал даже по напред - аз съм сигурен, че Костя какъвто и "пич" да е сам по себе си- за БГ е вреден.
А това, че вече е невъзможна колаборация на Костя И с някакъв евентуален проект на Радев бе последната капка радост, която ме накара да отвия капачката.
За да няма недоразумения, за сетен път ще поясня - със запартъшките си пинизи, Костя донаебава и без това разрушеното ЛЯВО пространство.
Каквито и остатъци от него да има, натвърдването на Костя, че му трябвали 50% + 1 и нищо по малко-значат само едно - вади от левите остатъци толкова, колкото получава вече няколко пъти.
Тая креатура не е обединител - така се получава на практика, колкото и да им се иска на следовниците и.
Може да е прав за много неща, може да "поставя на мястото им" секкви мисирки и/или разни политически проститутки, но от проекта на Костя БГ ще има само едно - дораздробяване на левите остатъци.
п.с. май пропуснах да употребя и думата, която избягвам много - никога, Костя няма да получи 50%+1.

172
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 12, 2024, 13:39:53 »
Цитат
Той и Галилей се е отказал, но Земята не е спряла да се върти. :smokin:
Стават грешки, възкликнал таралежа, слизайки от четката за дъски.
Въобще не зная как е възможно да се спори за вяра, след като дори и в доказани твърдения всеки е свободен да вярва или не.
А пък за неща, които не могат да се видят, пипнат, чуят...въобще неподвластни на сетивата ни или логиката как става не знам.
То за аритметика дето само на елементарна логика се разчита, че пак няма как да убедиш играещите ТОТО, че комбинацията 1,2,3,4,5,6 е също толкова вероятна както всички други, камо ли за имагинерни неща да се спори.
 :t2618:

173
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 09, 2024, 17:30:37 »
Цитат
Аз също искам да ги смелят
Нее, аз не искам да ги смелят, поне защото ще настъпи световен апокалипсис - икономически.
Аз искам да ги наврът - както писах - в кучи гъз, т.е. у тях си!
Че всичко е временно - ясно, но нищо, кво пък, нека временно краварите  си приберат боклука у тях си и да заживеят според това, което изработват.
Те!
Не целият свят - за тях.
Временно бе!
За има няма 200-300 г. , толкова, колкото и те се разпростираха не според чергата си.
п.с. тук разпростирам нашокването не само за краварите, даже не само за англосаксите, а също и за другите техни подлоги. 

174
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 09, 2024, 17:01:06 »
Цитат
Голяма заблуда е че РФ е символ на бишия социализъм, бъдещ комунизъм.
Руснаците се борят да бъдат признати за едни от по-първите, да бъдат равнопоствени на американците.
Може да са по-приемливи от сегашния хегемон, но в никакъв случай няма да докарат всеобщо благополучие.
Китайците също.
Заблудата иде от друго място - че РФ е символ на соц/ком, сааамо че-
това се опитват да ни го набият в гълъвите краварите и лапащите муи около тях - не ти ли се струва съмнително?
Точно така - повече от съмнително е!
Та светът сега се бори за многополюсност не по оста капитализъм-комунизъм, а по оста нормалност -ненормалност.
Ако искаш кажи го - по приемливата част от капитализма е застанала срещу по неприемливата.
Меко казано - защото по неприемливата просто иска да ликвидира по приемливата.
Твай.
В частност, още преди 70-80 г. га имаше и кап. и соц. Чърчил се е изходил / и Хитлер - също/ - че славяните са тор на земята  или низша раса най малко/накратко, за да не се ровя за точните цитати сега/.
Тогава още, по време на изхождането и на Чърчил и на Хитлер висшата раса е приела за основен съперник славянството - ин диз момънт разни араби, индийци и китайци никой не ги е броял изобщо за човеци. За тях вероятно са мислели като подобрителите на торта!
Та сега е дошъл момента, низшата раса и част от низшата тор, да си върнат на доминиращата в момента висша раса /англосаксите/ и то тъпкано - заради тъпченето в последните няколко века.
Дали низшата раса сетне ще реши да строи някакво друго общество освен капитализъм - остава да се види. Но при всички случай, първо трабва да се навре в кучи гъз "висшата раса".
Сетне ше се делим пак на комунисти, либерали, и тъ.нъ.
То и в природата е така - по слабите животни се съюзяват срещу по силните, като живеят в глутници.
Да речем.
А щом природата е измислила този пиниЗ - все едно Господ го е направил.
Тъй си разсъждавам аз.
 :bigok:
п.с. то и досега бе ясен нъмбъра който прилага "висшата раса"- разделяй и владей, но по някакво стечение на обстоятелствата, не по времето на Маркс, нито по късно, а чак сега низшата раса и торта стоплиха изглежда този номер.
Чак сега!
Може би!
Затова и сега се надявам, че може и да изскочи от тази драка заек.

175
По света … / Re: СВО
« -: Март 09, 2024, 10:15:26 »
предполагам ...Модульная...
Другите са описани - https://roe.ru/catalog/vozdushno-kosmicheskie-sily/aviatsionnye-bomby/upab-1500b-e/

176
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 08, 2024, 16:52:03 »

Ся, лопатената бригада няма да стои добре без началник, нали?
Ето още един + - има няма ротация, сапунджи няма да остане без да бъде управляващ.
А, пардон!
Повторение се получило.

177
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 08, 2024, 16:38:51 »
Цитат
и да се прати в Бронкс или Моленбек да си се радва на мулти-култи и толерантност.
Що там - не е ли пасивност това?
В Гласове в ена одая обсъждаме, че би могло да фанат трена и - с по ена лопата в Киев.
Укрите и тези дето им държат каишката се жалват, че нямало работна ръка и време да рият окопи за защита.
С нашите умнокрастави - предимства много  и работна ръка и лопати колко щеш, че таман и войници не е нужно да пращаме.
Само едно възражение срещнах, че тея не знаели от кой край се фаща лопатата, но мисля че е преодолимо.
Да ги пратим веднъж там - бързо ше ги научат.
вин-вин дето се вика, всички доволни!
п.с. и да - които успеят да се върнат оттам, ше ги пратим в Бронкс като награда, да се насладят там заслужено!
Бройката доста ше е редуцирана, но таман няма да се охарчим много за транспортни разходи.
Справедливо отсекъде, не ли?
 :bigok:

178
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 08, 2024, 16:02:12 »
Притурям се и аз, доколкото ше ми позволят.
 :tongue_:
Но не разбрах 23-и МИР ли е баш каръка на БГ?
 :nuts:

180
У нас … / Re: И сега? …
« -: Март 07, 2024, 20:33:04 »
Цитат
Не прилича. Но ето това...
Да!
То по прилича!
 :smokin:

Страници: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 189