Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Юни 23, 2024, 06:44:20

Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - lucho

Страници: 1 ... 154 155 156 157 158 [159] 160
9481
https://glasove.com/categories/intervyuta/news/andrey-raychev-protestt-umrya-gadno-trifonov-opita-luping-i-tupna-na-zemyata-ninova-se-drzha-obraztsovo

На мен най-силно впечатление ми направиха следните думи на Райчев (вж. от началото на осмата минута):
Цитат
Те много добре знаят, че чупят прозореца. Те много добре знаят, че си играят със самата парламентарна система в България. Защото още един такъв парламент, и българите просто ще отменят парламента като такъв и ще направят президентска република.

Райчев смята и че не само това, но и следващото НС няма да излъчи МС. Това прави 3 поредни ялови НС. Преди няколко дни писах, че това е достатъчно за президентска република. Да видим...

9482
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 12, 2021, 22:26:12 »
Мнението ми е, че БГ ще тръгне по правилен път, когато повечето българи престанат да мислят, че други са им виновни. Америка, Русия,Турция. "международното положение", и да не забравя "комунизма" не са виновни.
Самите българи трябва да пораснат и да си вземат решенията и отговорността за тях.

Така е и това е вярно не само за българите. Всички външни и вътрешни фактори са просто следствие на икономическите закони и изобщо на законите за развитие на обществото. Точно както природните явления и стихии са следствие на природните закони. Това се отнася и за т.н. "лоша човешка природа". Видите ли, човекът бил лош поначало и затова капитализмът, който най-пълно отговарял на "лошата човешка природа", щял да бъде вечен. Отново оправдание, но тоя път възможно най-общо - виновна е човешката природа. Поредната глупост! Колкото има лоша, толкова има и добра човешка природа. Колкото има морски бури, толкова има и ласкаво море. Така е и с планината и коя да е друга стихия. Не искаш да има корабокрушение? Построй здрав кораб! Не искаш да ти пречат външни, вътрешни и всякакви други, природни, обществени и личностни фактори? Създай ефикасна защита, насочена във всички посоки, навътре и навън. И вярвай! Животът на един човек е миг, брънка във веригата. Ако нещо не е станало по време на живота ти, това не значи, че няма да стане изобщо.

За Александра Окасио-Кортес и аз съм се питал как я допуснаха. Не съм много наясно с т.н. "primaries" там. Но предполагам, че личностите, които се издигат там, после преминават допълнителен подбор. Преди малко прочетох, че и тя била привърженичка на т.н. "модерна монетарна теория" (ето сравнение на тая теория с марксистката от един английски марксист, Майкъл Робъртс; там е дадена препратка и към статията в оригинал). Същата теория като на хората от БТР, за които гласувах, въпреки че нито я разбирам, нито вярвам в нея. Гласувах за тях просто защото те предлагат завой на 180 градуса, а откакто ние завихме на 180 градуса преди 31 години, все вървим на зле. Затова си рекох, че трябва още един такъв завой, че да станат 360! :tongue_:

9483
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 12, 2021, 17:52:38 »
смятам, че е по-добре да гласувам за някоя партийка, до голяма степен отговаряща на възгледите ми, която все пак са я допуснали до избори, защото са били сигурни, че няма да влезе.

ОК, то и аз мисля така, ама няма такива. Мислех да го направя за Жан, ама и те издекламираха либералния катехизис и се отказах.

И аз мислех да гласувам за ЛСЧСР, но после размислих и реших да подкрепя никому неизвестните БТР, за които случайно научих преди няколко години, когато ми направи впечатление малко странната "модерна монетарна теория" в програмата им, но нали не съм икономист, реших, че това не е проблем. Това беше още преди миналата година да им видя "billboard"-а в центъра на Варна, представящ войнишката клетва на основателя им (и той емигрант, но в САЩ). После плаката го махнаха насила, защото "подбуждал към насилие!" Впрочем аз писах вече за тях тук...

Политическия живот в България е пълен фарс. Не знам дали някъде по света има токова либерални партии, колкото у нас. И продължават да никнат като гъби.

Да, едрият капитал "никогда не кладет все яйца в одну корзину".

9484
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 12, 2021, 17:34:45 »
не мисля, че България е кочина.

Който я нарича кочина, трябва да нарича себе си прасе (свиня, шопар, нерез и т.н.) или поне свинар (свинарка).

Тук се повдигна въпросът за емигрантите. На най-добрия ми приятел от гимназията майка му беше рускиня и в къщи са си говорили само на руски, защото тя е смятала, че и без това навсякъде другаде той ще говори на български, затова това е най-добрият начин той да има два родни езика. Така и стана! А понеже беше учителка по английски, той е научил много добре и него, затова в гимназията беше в нашата група по немски, за да научи четвърти език. А сега какво? Не само че много емигранти в чужбина не говорят с децата си на български, ами и собствените си имена и фамилии променят, така че да не си личи, че са българи! (То си личи, разбира се, по външността, акцента и т.н., но защо ги е срам да се нарекат българи?!)

9485
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 12, 2021, 17:20:19 »
Защото делегитимира системата.

Анджък! Аз съм против системата. От къв зор да я легитимирам? Не мога да гласувам за либерали.

Сега виждам, че не съм се изразил добре, така че благодаря за забележката, защото иначе можеше да не разбера грешката си. Ще се опитам да се поправя. Проблемът всъщност не е ниският процент гласуващи. Това е само индикатор за проблема. Истинският проблем е системата, която поражда това! И аз съм против системата, но за разлика от Вас смятам, че е по-добре да гласувам за някоя партийка, до голяма степен отговаряща на възгледите ми, която все пак са я допуснали до избори, защото са били сигурни, че няма да влезе.

9486
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 12, 2021, 16:38:53 »
Основният проблем е във високия процент негласуващи.
Защо да е проблем? И за кого е проблем?

Защото делегитимира системата. И е проблем за всички, защото всички живеем в тази система. (Обърнете внимание - процентът негласуващи е проблемът, а не самите негласуващи.)

При това предлагане на политическия пазар, как 5,5 милиона гласуващи ще променят картинката към по-добро? Хората не гласуват, защото няма за кого да гласуват. Всяка "нова" партия е същата като другите. Либерална демокрация, пазарна икономика, евроатлантически ценности, членство в НАТО и ЕС, подкрепа за малък и среден бизнес.

Ясно е, че ако не е такава, няма да влезе в НС. Но това не означава, че не може да се гласува за нея. Поне на първо време да вземе 1% за субсидия. Макар че и това се оказва трудно.

9487
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 12, 2021, 16:16:16 »

9488
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 12, 2021, 16:05:05 »
Основният проблем е във високия процент негласуващи. И трябва да има все пак някакъв праг, под който ако спадне процентът гласуващи, изборите да се считат за невалидни. Защото иначе може да се стигне до положение, при което само кандидатите ще гласуват за себе си и никой друг. Но това е "табу" и никога никой няма да го предложи.

9489
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 12, 2021, 15:23:15 »
Единственият резултат от мажоритарните избори ще е, че хората с многото пари ще си вкарат депутати и ще командват останалите.

То и сега "ходещите торби с пари" си поръчват депутати, но тогава това ще бъде на 100% и никой друг няма да може да припари там. Между другото, знаете ли защо за разлика от предните 2 конституции (от 1947 и 1971 г.), в сегашната няма такова нещо като отзоваване на депутати? Защото те всъщност не са представители на гласувалите за тях, а на платилите за тях! И щом си вършат работата, за която им е плащано, кой си ти, наивни избирателю, та да ги отзоваваш? От тебе се е искало само да клъвнеш на въдицата и да ги избереш! (В тази статия на руски език това е обяснено много добре.)

Сега разбирате ли защо някои хора гласуват за партии, които знаят, че няма да влязат в НС? Не само защото техните идеи се покриват до голяма степен и не само за да направят 1% за субсидии, а и просто за да намалят % на големите играчи, за които някой плаща (и съответно поръчва музиката).

9490
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 12, 2021, 12:38:57 »
Да, пикливите и блицливите и аз ги избягвам, но специално за това нещо едва ли лъжат.

9491
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 12, 2021, 12:16:11 »
Тошко Йорданов обижда Татяна Дончева, тя му скача на бой, Ива Митева скъсва проекта за решение

Цитат
До физически сблъсък за малко не се е стигнало в парламента по време на председателския съвет, съобщи ПИК като се позовава на депутати, които са били преки свидетели на скандала.

В главната роля са били Тошко Йорданов и Татяна Дончева, които се скарали заради проекта на решение за оттеглянето на кандидат-премиера на ИТН Пламен Николов. От партията на Слави Трифонов са отказали да подпишат проекта като вносители и започнал правен спор.

Напрежението ескалирало и най-гласовита била именно Татяна Дончева. Вбесен, лидерът на ПГ на ИТН Тошко Йорданов скочил срещу нея с думите: „Сядай си веднага на дебелия задник“! Дончева не се оставила и тръгнала към него с крясъци, че е „смешник“ и с намерение за физическа разправа.

Бързата намеса на БСП и ГЕРБ е спряла сблъсъка.

Председателят на НС Ива Митева обаче изпаднала в истерия от скандала и скъсала проекта за решение. Едва след кратка пауза страстите се охладили, а от ДБ, ИБНИ и БСП спретнали нов проект, който ще внесат с техните подписи.

ГЕРБ отказали да го подпишат заради тоталните правни несъответствия около безпрецедентния случай с пропадналия без време проекта кабинет.

П.П. Има още къде да напредваме! В украинската Рада най-редовно стават мелета около трибуната. А ние дори на закрити заседания не можем да стигнем до бой...

9492
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 12, 2021, 11:38:42 »
https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2021/08/12/4242093_sled_chetiri_uduljavaniia_na_sroka_pasportizaciiata_na/?ref=home_NaiNovoto
 :0007: :0005:
Ура! Ура! Ура! Ей, това отпадане на задължителната паспортизация на старите сгради е една от малкото хубави новини от сума ти време насам! Значи можело!!!

9493
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 11, 2021, 21:42:07 »
Калинчо, сравнението на Илиев с Ленин е нонсенс.
Бих го сравнил с един друг, ако този другият не го превъзхождаше във всичко:


9494
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 11, 2021, 21:32:49 »
Ето затова е добре да няма НИТО ЕДНО държавно дружество и на власт да идват само милионери и милиардери!
Всъщност Николай Василев би бил чудесен премиер с чудесна ултралиберална програма за тотална приватизация..

Полезно четиво за ултралиберали, либертарианци и т.н.:
Билет за Транай (разказ от Робърт Шекли, 1955 г.)

9495
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 11, 2021, 18:25:21 »
Без да съм юрист, мисля, че чл. 99 е зле написан. Но има тълкувателно решение на КС за него:
Цитат
Друго, което следва категорично от конституционния текст, е относно гласуването на състава на Министерския съвет по начина, наречен "ан блок". Утвърждаването на т.нар. "екипен принцип" изключва възможността съставът на Министерския съвет да се определя от парламента и има за последица - в случай на неизбиране на предложения състав като цяло - неуспешно приключване на мандата и неговото изчерпване. Тази последица настъпва и когато при гласуването "ан блок" не бъдат избрани отделни лица от предложения състав. Изводът, който произтича, е, че ако предложените от избрания министър-председател структура и състав на правителството не бъдат одобрени от Народното събрание, трябва да се счита, че мандатът се изчерпва, т.е. приключва неуспешно. След като парламентът не избира предложения Министерски съвет, това означава липса на съгласие, респективно невъзможност да се постигне съгласие, което води или до възлагане на мандат на кандидат от следващата парламентарна група, или - ако конституционните възможности са изчерпани - до разпускане на парламента и назначаване на служебно правителство. Не се предвижда възможност за предлагане на нов състав на правителството от избрания вече министър-председател.

9496
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 10, 2021, 21:48:18 »
Държавно устройство
Парламентарна република, част от Европейската общност. Глава на държавата ДД на САЩ, представена от посланик. Законодателна власт – парламент (избиран за 4 години), състоящ се от парлама (240 назначавани депутата) и палата на събранието (28 депутати). Изпълнителната власт – правителство, начело с премиер-министър.

:m1924:
Особено ми хареса парламата!

9497
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 10, 2021, 18:40:07 »
Предполагам, че утре още от самото начало ще започнат препирни по дневния ред...
Ако Райчев наистина е консултирал ИТН, то дали няма и той вина за провала им?

9498
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 10, 2021, 17:49:50 »
Някой знае ли утре в колко часа започва циркът?

9499
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 10, 2021, 17:34:59 »
Че при сходна ситуация при следващи избори, БСП и шоото вече са си говорили сериозно и ще им остане само да изгладят някои подробности

Два пъти в една и съща река не можеш да влезеш.

9500
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 10, 2021, 17:17:44 »
Слашку (или Товчу?, забраих кой беше умът в тая двойка) е еманация на истинския българин - прост и непризнаващ никакви правила.

Ако под "истински българин" разбираме "истински Бай Ганьо" - да. Бай Ганьо на куб!

9501
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 10, 2021, 16:56:47 »

9502
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 10, 2021, 16:48:10 »
Трифонов се уплаши да не би случайно да одобрят собственото му правителство! Ако искаше да има правителство, щеше да нареди временно да се смени Илиев с някой по-приемлив за БСП, а на първото си заседание новият МС можеше да го върне обратно на същите постове. Това показва, че ИТН никога не са имали сериозно намерение да поемат изпълнителната власт.

9503
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 10, 2021, 14:32:07 »
”Има такъв народ” губи доверие в седмиците след изборите



П.П. Отидете на страницата на "Политико" - там има много хубава интерактивна графика.

9504
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 10, 2021, 14:11:08 »
Така си е.

9505
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 10, 2021, 12:23:24 »
Завиждате му, защото е Завършил Английската. В София. С Пълно Шес  :nuts:

Това ли е най-елитната гимназия в България? :tongue_:

9506
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 10, 2021, 11:58:02 »
Ясно е, че Илиев е чирак-масон, и в ложата му има хора, които отговарят за "израстването" му. Сега да видим няма ли да го изключат заради провала. Впрочем оттам изключване има ли?

Между другото, в коментара за споменатата тук статия за масонството на Илиев видях една много хубава мисъл, преведена от английски, чийто автор се оказа писател със странното име G. Michael Hopf:

Цитат
Hard times create strong men.
Strong men create good times.
Good times create weak men.
And, weak men create hard times.

Сега живеем във фазата на четвъртото изречение...

9507
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 10, 2021, 11:19:51 »
и между другото-единственият султан с майчин език български остава в Историята като издавил черпаклиите в босфора.

Кой е той?

ДБ също решила да гласува против чалгителството, чувам.

9508
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 09, 2021, 21:42:31 »
Поредният виц оттук:
Цитат
Ситуацията при „Има такъв народ“ е: „Не ми става. Ти си виновна!“

9509
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 09, 2021, 21:01:09 »
Понеже тук се правят опити да се отдели професионализмът от морала, ето ви един цитат от Юрий Башмет, който важи не само за музикантите, а за всички, дори за правистите:
Цитат
Однако, сейчас я буду подходить к людям с иных позиций. Сейчас для меня человеческая порядочность и профессионализм меняются местами. И если, что-либо возникнет, сразу, не задумываясь, я гадкого человека, будь он отличный музыкант, выгоню, а честного благородного, пусть в профессиональном смысле немного уступающего, оставлю. Лучше я его научу играть! Порядочность превыше всего.
Така е - първо сме хора, после професионалисти. И ако си гаден, ти и за професионалист не ставаш. И не само не ставаш, ами си и вреден (не в македонския смисъл на думата!) и опасен!

9510
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 09, 2021, 19:38:27 »
Който плагиатства, се нарича плагиатор, а не плагиат. Плагиат е това, което е "сътворил", преписвайки.
Идеалният адвокат няма морал, а? Ако това важи и за идеалния прокурор, то Илиев и Гешев са идеални!

9511
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 09, 2021, 19:28:29 »
Преди няколко дни имаше тук дискусия относно изкушението и че грехът си остава с поддалия се на изкушението, а не с искусителя.
И в най-страшните времена е имало хора, които са оставали хора, и такива, които са казвали "е, какво пък толкова, живеем един път, и такива са времената!".
Вярно е! Но за да останеш човек в такива времена се изисква голяма душевна сила. Великото у човека е, че дори тогава се намират хора, които да поведат другите по верния път или да ги отсрамят, жертвайки се.

Цитат
Ей ти ги индийците, ходеха гладни, но не пуснаха ГМО ориз на техните полета. Значи можело.
Може! Когато народът се обедини около някаква идея, той постига своето.

9512
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 09, 2021, 18:49:21 »
нищо такова не значи. значи това, което тошко е казал към текущия момент. щото те нямаше да подписват нищо; нямаше да казват правителството предварително; а бе интернетът е пълен с неща, дето все е нямало да ги правят, пък са ги направили.

Съгласен съм, че са извратливи, но специално на Илиев си личи, че извънредно много държат. Въпросът е защо?

П.П. Думата "експертиза" на български означава изследване на даден въпрос от експерти, а не компетентност.

9513
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 09, 2021, 18:43:26 »
Въобще нема да се учудя ако направи пакт с.....Възраждане.И покани Мангъров.

Е, то бива развинтено въображение, бива, но чак пък толкова...

9514
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 09, 2021, 18:24:03 »
Тошко (вече с бръсната глава) казва, че няма да оттеглят Илиев.
Е, значи или ГЕРБ ще гласуват за ИТН, или ще чакаме третия мандат.

9515
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 09, 2021, 17:56:06 »
Цитат
Не, не го избират, избират им го други, политически и социален инженеринг всички сте чували, за какво мислите че съществува?
Да, предлагането определя търсенето, а не обратното.

Това може да е "партенка", не знам, но все пак ето го:
Илиев започва работа за ГЕРБ

9516
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 09, 2021, 17:29:09 »
Или Асол е права – изгнили сме, нищо свястно не можем да родим и харесваме и избираме тези отвратителни типове – или, по-вероятно, днешната политическа (и икономическа, разбира се) система е машина, която подбира и възпроизвежда единствено изроди.
Кое от двете е? Гледайки наоколо – хора като хора, а в телевизора – предимно кретени, негодници или и двете. Затова смятам, че е второто: злото е системата, тя безпогрешно филтрира боклука и го сипе върху главите на останалите. Ура и да живей!
:m1924:
Точно така!!!

Цитат на: Maximus II
Не съм съгласен, по цял свят народът в голямата си част е примитивен, разликите в елитите идват от начина на формиране на елита, в господарските страни елитът е самоиздигнал се, с качества, у нас е назначен от господарските страни, предимно посредствени индивиди, с лоша наследственост, лакеи, компрадорци, назначени да управляват колонията, в интерес на метрополията - САЩ и Брюксел.
:m1924:
Също съм съгласен.

СЕГАшните са направили таблица за текущия брой депутати "за" и "против", която обновяват.

9518
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 09, 2021, 13:26:02 »
То 32 години опростачване си казват тежката дума, наистина.
Имам отговор на въпроса от темата "А сега накъде?":
Кръгом и пак напред!

9519
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 09, 2021, 12:03:04 »
"Асол", това за народа си не трябваше да го казвате. Благодарение на труда на този народ (по-точно на предишните му поколения) сме имали възможност безплатно да се изучим и дори да бъдем лекувани. (Безплатно за нас, но не безплатно за държавата, която тогава наистина имахме, господин "ЗИП"!) Не знам защо някои считат народа си за изключителен, в случая под нивото на другите народи. Не е! И руските "либерасти" се оплакват от народа си. Сигурно и в много други страни е така. Някой беше казал, че "народът е великан с детска глава"...

Второ, тук някой писа, че комунистите, видите ли, осрали и капитализма, и социализма, и дори (в Русия) феодализма. Не комунистите, а ревизионистите и ренегатите, и в Русия по онова време вече е имало не феодализъм, а капитализъм, макар и недоразвит. (То комунистите само виновници за гибелта на древните цивилизации и динозаврите не са ги изкарвали досега.)

Трето, относно въпросния Илиев, беше голямо представление, наистина. Който не го е гледал, много е изпуснал. Можете да се "насладите" тук:

https://www.vbox7.com/play:9ed4d88917

Такова чудо не бях виждал досега!

9520
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 08, 2021, 11:40:12 »
Ако гласуват кабинета, ИТН ще поискат веднага приемането на мажоритарния вот! (от Кольо Колев)

ГЕРБ ще подкрепят въвеждането на мажоритарна система, а те с ИТН имат мнозинство. Така ще се окаже, че всички гласували за това правителство партии без тях са се самоубили. А след следващите, вече 100% мажоритарни избори ще имаме НС с конституционно мнозинство от ГЕРБ и само още 2 представени партии: ИТН и ДПС.

Сега разбирате ли защо когато интервюираше Борисов, Трифонов беше по-нисък от тревата и по-тих от водата? Защото това е истинското положение между тях. ИТН е проект на ГЕРБ!

9521
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 07, 2021, 17:30:16 »
Колега, прочетохте ли тъпнята, която сте плеснали тук, преди да я плеснете?
МС е нелечима, а в същото време имало лекарство. Преди 15-20 години чалгата бил вече с 1-2 годишна диагноза, а и досега е жив.

По-спокойно, моля! Да, прочетох материала. Погледнах и статията за МС в уикипедията. Пише, че болните живеят с 5-10 години по-малко. Има различни лекарствата - някои лекуват, други просто забавят болестта. Не съм лекар, но ако Вие сте, заповядайте да ни просветлите по въпроса.

Не е зле да потърсите лекарство против вродена тъпотия, и в случай че намерите такова, да го употребите в максимална доза.

Предполагам, че сам разбирате, че подобни изречения е по-добре да си ги спестяваме, защото най-малкото не допринасят за добрия тон тук. Нали?

Трифонов и Хаджитодоров още през 1990 г. с "Ку-ку" и гаврите с популярни песни като напр. тази веднага се възползваха от обръщането на знака на цензурата. Щетите, която чалгарите нанасят оттогава на българската култура, са неизчислими и неизмерими. Но всичко в тоя живот се плаща един ден. Народът си плаща за това, че сглупи с тях, а те си плащат за гяволъка.

9522
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 07, 2021, 12:54:06 »


Кронос (Κρόνος) - това е Времето (Χρόνος). А ние сме му деца. То ни създава и то ни изяжда. Не наведнъж - малко по малко. Неусетно.

П.П. От какво е болен Трифонов?

Цитат
Прочутият лекар д-р Георги Гайдурков посочи каква според него е диагнозата на Слави Трифонов, чието здравословно състояние в последните месеци е разклатено и е повод за множество различни коментари и интерпретации в публичното пространство.

Под публикация на журналистката Татяна Кристи във фейсбук профила ѝ, в която тя пита: „От какво е болен Слави Трифонов?“, заваляват десетки коментари.

Сред тях е и този на д-р Гайдурков, който пише еднозначното: „МС“.
Това е медицинската абревиатура на болестта множествена склероза. Гайдурков съвсем не е първият, който спряга коварното нелечимо заболяване с името на Трифонов. В коментарите под същата публикация се появяват и други разкрития относно диагнозата му.

Потребителка с името Гери Николова пише: „Преди 15-20 години дъщерята на наши приятели беше диагностицирана с МС и се наложи спешно да я снабдят с някакво много скъпо лекарство, което се вземало 1 път седмично, но го нямаше в България тогава. Слави и Диляна Грозданова им помогнаха – продадоха им по няколко дози. Слави беше от 1-2 години с тая диагноза по онова време“.

Въпросът за здравословното състояние на Слави Трифонов не е просто нездраво любопитство и намеса в личното пространство, обясняват още в коментарите потребители на фейсбук. Той вече става обществен въпрос, след като партията му спечели изборите и се готви да управлява държавата. По цял свят всички аспекти от живота на един политик се гледат под лупа и обществеността има право да бъде информирана какво е физическото и психическото състояние на лидера на победилата партия.

9523
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 06, 2021, 21:38:09 »
Но показателно е, че въпросната монография на Илиев, не само е изтеглена. Тя дори не се споменава сред публикациите му на сайта на катедрата.
https://law.uni-sofia.bg/bg/teacher/gl-d-r-petr-iliev
Все едно никога не е писана, никога не публикувана , никога не е съществувала.

Точно като в незабравимата антиутопия "1984"!!!

Между другото, творчеството на Йеронимус Бош е много тягостно за гледане, поне за мен. Но като ще е "Страшният съд", нека да е в целия му "блясък":



Концепцията за "края на света" ми прилича много на несъстоялия се "край на историята" на Фукуяма. Но всъщност "страшен съд" има и той е съдът на съвестта. Няма нищо по-страшно.

9524
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 06, 2021, 19:06:51 »
Шнорхелът бил пропуснал от вълнение да прочете името на кандидат-министърката без портфейл по циганските въпроси! Ама как така, нали списъкът беше пред него и той просто го четеше, като почти не си вдигаше главата?! Значи просто я е намало в списъка! Е, и сега ще я гласуват ли, след като я няма? Тия още преди да са получили някаква власт правят гаф след гаф, а ако я получат, не ми се мисли! Трябва да са луди партиите да гласуват това чудо!

9525
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 06, 2021, 18:24:57 »
Амии нали пред съд се доказа не "шифърът на Леонардо" е изплагиатстван и квооо. ВЪрнаха ли парите ....

Не знаех, но сега прочетох в уикипедията, че ищците са загубили делата (да, имало е няколко дела). Т.е. не е доказано плагиатство.

9526
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 06, 2021, 18:06:42 »
Просто кандидат-премиерът е пропуснал името ѝ и го потвърди накрая.

Така ли? Къде?

9527
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 06, 2021, 18:03:58 »
АБСОЛЮТНО всички, гласували за доказан крадец, стават съучастници в кражбата.
Представи си какво става в момента, в който това чудо бъде гласувано за вътрешен министър, с жената, от която той е плагиатствал!

Ама той отгоре на всичко е предложен и за "вицепремиер"! Мисля, че плагиатството е повече лъжа, отколкото кражба. Да, крадеш авторство, но по-важното е, че лъжливо си приписваш чужди заслуги.

Цитат
Как би се чувствал ограбен човек, ако обществото награди с пост грабителя му?

Предполагам, че тя се чувства омерзена, но съм сигурен, че чувства и силна надежда, че този път справедливостта ще възтържествува. И аз съм сигурен, че това ще стане.

Цитат
Или интелектуалната собственост в България е врата у поле и нищо не струва?

Ако става дума за "кучи син, но наш кучи син", да. Но в случая Илиев става прекалено токсичен и за САЩ, така че сътворилите този гаф ще си платят и справедливостта тук ще възтържествува.

9528
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 06, 2021, 17:43:01 »
И "жабешките новинари" упорито твърдят, че имало било кандидат-министърка без портфейл по циганските въпроси. Явно и те работят с предварителни заготовки на "новините". За разлика от тях, "Гласовете" правилно обявяват, че тя липсва.

П.П. "Просто новинарите" също са включили в списъка кандидат-министърката по циганските въпроси без портфейл. Още едни с предварителна заготовка!

9529
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 06, 2021, 17:29:30 »
В "Морето" пишат, че имало кандидат-министърка по циганските въпроси, но такава не е обявена, както можете да чуете там! Освен кандидат-министър на вътрешните работи плагиаторът Илиев е и кандидат-заместник-министър-председател!!!

9530
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 06, 2021, 17:08:38 »
Току-що чух от кандидата за министър-председател имената на предложените министерства и министри. Отказали са се от министърката по циганските въпроси без портфейл.

9531
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 06, 2021, 16:05:15 »
Черепът е написал следното в "сураттефтеря":

Цитат
Днес Парламентът сътвори опасен прецедент. Беше създадена комисия, която да провери дали се изпълняват законите на чужда държава в България. Без да се интересува, че са нарушени конституционните права на хиляди български граждани.

Не очаквах, че ще е точно той, нито съм му почитател, но важното е, че все пак се намери у някого смелост да го заяви!

9532
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 05, 2021, 22:07:20 »
Това може би е "партенка", но все пак:

БСП иска 7 зам.-министри от ИТН

9533
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 05, 2021, 21:40:13 »
Цитат на: Лъчо
нещата ще тръгнат към президентска република.

Може и да тръгнат, ама трябва да минат през Велико събрание. Демек нови избори. А там ще ти трябва едно цяло обикновено събрание да прокараш президентската република. Това са поредните фантазии.

Сега са фантазии. Но ако няколко поредни НС не могат избра правителство, "цялото ОНС" и ВНС след него ще бъдат приемлива цена, за да се прекрати парламентарната импотентност.

9534
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 05, 2021, 15:33:10 »
Pink Floyd - Money.
1. Велика песен... в размер 7/8 (без китарното соло).

2. За преписвачеството на Илиев се знае отдавна, но са го потулили, за да не пострадал престижът на университета. Ето кратко интервю на колежката му, от която е преписвал. Има широк "гръб" момчето и не го е страх от нищо и никого (поне засега).

3. Радев не е луд да прави партия. След още няколко поредни "избора" като последните два и избирателна активност под 33,(3)% нещата ще тръгнат към президентска република. Така политическият пейзаж ще се пооправи, но икономическият в рамките на сегашната парадигма (строй) - едва ли. Нашият проблем е оксидентацията ни, тъй като в Оксидента (обърнете внимание на етимологията на думата!) всички страни са под Желязната пета. Трябва ни ориентация. Лошото е, че много бързо се топим и може дотогава да попълним списъка на изчезналите народи, култури и езици!

9535
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 04, 2021, 21:32:13 »
Зам.-председателят на партия ИТН Тошко Йорданов Хаджитодоров псува на майка в ефир без цензура:

http://youtu.be/73B2Lp6ftLs

9536
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 04, 2021, 21:13:56 »
Поредният "виц на деня" от http://mignews.info :

Цитат
Гласувахте за Дългия, а получихте Късия. Сега очаквайте Дебелия!

9537
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 04, 2021, 20:10:34 »
И властовата абстиненция на позитанци не е оправдание за това сепуко, но кой съм аз да ги спирам?

Те това могат. Преди 31 години самоубиха БКП, сега самоубиват себе си.

9538
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 04, 2021, 18:55:52 »
На халост некои фантазираха три дена виденията си. Току-що Корнела рече: въпросът е решен, без подпис, черно на бело, не крепим.

Имало две противоположни мнения (естествено) и още спорят...

9539
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 04, 2021, 18:22:59 »


Ако някой се интересува от плагиатството на Илиев, може да прочете това. Щом той е заплашил, че ще съди всеки, който го обвини в плагиатство, значи е сигурен, че натискът от "Козяк" е толкова силен, че правителството "ще мине", както се изрази къдравият. И все пак ДПС не си е казало тежката дума. Ако го подкрепят, чалгаджиите на следващите избори няма да са нито първи, нито втори. Ако не - пак същото. За самите ДПС няма значение - те твърдите избиратели винаги си ги имат. Така че чакаме какво ще реши Ердоган.

9540
Новините от деня … / Re: А сега накъде...
« -: Август 04, 2021, 12:20:07 »
8 от 18-те министри на Малкия Мук и на Шнорхела се повтарят, повечето на същите постове:
  • Петър Илиев
  • Ради Найденов
  • Теодора Генчовска
  • Ивайло Кожухаров
  • Пламен Абровски
  • Велислава Петрова
  • Радостин Василев
  • Антония Валентинова
Затова и политиката, която би водило това правителство, не би била много по-различна от обявената от Малкия Мук.

Страници: 1 ... 154 155 156 157 158 [159] 160