Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Ноември 21, 2024, 17:09:18

Автор Тема: магистралите и магистралките...  (Прочетена 4500 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен cekyko

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 2872
    • Профил
магистралите и магистралките...
« -: Октомври 12, 2022, 18:05:35 »
на вниманието на оня гербер, дето се бе загрижил за негерберските крадци.

По проект тук цялата дебелина е трябвало да бъде 220 см, а сега е 189 см, обяви Шишков и даде още няколко примера за неспазване на общата дебелина.


тва вертикално на магистралите.

не ми се иска да се сещам как в парламента и по лелевизиите се подиграваха тогава на бесепарите, които вадеха тия факти...

мани.

https://www.focus-news.net/novini/Bylgaria/Ministri-Sudurzhanieto-vlozheno-v-putnoto-platno-na-AM-Trakiya-ne-otgovarya-na-obyavenoto-1424842
тия, дето ни убеждаваха да се срамуваме от Сталин, се оказаха просто поклонници на Хитлер...

Неактивен cekyko

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 2872
    • Профил
Re: магистралите и магистралките...
« Отговор #1 -: Октомври 12, 2022, 18:06:21 »
"В хода на работата по проверката докъде са стигнали тези разследвания ние се натъкнахме на два проблема, по които не беше работено до момента. Единият от тях е какво е вложено във вече изградените пътища, респективно автомагистрали най-вече и дали тяхното лошо състояние се дължи на лошо извършени работи, или се дължи на някакви други обективни причини. Дали има ремонти, които по естеството си са основни такива, а са били правени по един друг ред, предвиден за текущи ремонти", заяви Демерджиев. 

Взети са проби, т.нар. "ядки", от съдържанието на пътното платно, които са изпратени за изследване на Института по пътища и мостове, към АПИ, който е под шапката на министерство на регионалното развитие и благоустройството, обяви Демерджиев.

"Още на първо четене се вижда, че декларираните работи са в много по-малко количество спрямо заложените по съответните проекти. Още на първо четене се вижда, че част от вложените материали, видимо изглеждат с много съмнително качество. В момента ще представим несъответствието само в количествено отношение, защото институтът има нужда от още десетина дни за да направи пълни изследвания какво се съдържа в слоевете на пътя", допълни министърът на МВР.

"Още сега е видно, че дебелината на пътното платно е значително по-малка. Още сега е видно, че част от материалите видимо се разминават", обяви Демерджиев.

"За да сме сигурни в обективността на тази проверка сме запазили материал, който при нужда ще бъде изследван от независима лаборатория, ако е необходимо извън границата на България", допълни Демерджиев.

"Направена е проверка на асфалтовата смес на износващия пласт, асфалтовата смес за долния пласт на покритието, асфалтовата смес на основния пласт, основния пласт от трошен камък и земното легло на настилката. Това, което мога да ви кажа и това, което би трябвало да бъде като очакване, е, тази височина на всички тези пластове трябваше да бъде метър и 20", заяви министър Шишков.

Той показа пълна информация за строителя, сроковете и цената на първия лот Стара Загора-Нова Загора, който е от километър 210 до километър 241,900. По думите му цената за километър на този участък е била 4 335 471 лв с ДДС.

По проект тук цялата дебелина е трябвало да бъде 220 см, а сега е 189 см, обяви Шишков и даде още няколко примера за неспазване на общата дебелина.

Проверките са правени на лот 2 от Стара Загора до Нова Загора и на лот 3, който е до Ямбол. Общатата загуба там е 17 млн. лева.

"Има овлажняване на леглото на пътя, това значи, че при всички положения материалите не са тези, които трябва да бъдат вложени", посочи още Шишков.

А Демерджиев каза, че проверката е дело на МВР. Те са пратили пробите на Иститута по пътища и мостове към АПИ. До 10 дни ще са ясни и резултатите от пробите на вложения материал.

"Ако трябва, ще пратим пробите и в чужбина", обясни вицепремиерът.
тия, дето ни убеждаваха да се срамуваме от Сталин, се оказаха просто поклонници на Хитлер...

Неактивен cekyko

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 2872
    • Профил
тия, дето ни убеждаваха да се срамуваме от Сталин, се оказаха просто поклонници на Хитлер...

Активен kаily

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 10564
    • Профил
Re: магистралите и магистралките...
« Отговор #3 -: Януари 20, 2024, 16:29:43 »
Не знам темата дали е само за магистрали, ама копирам нещо за една магистралка

“В списъка от фирми, които ще получат еврофинансиране по Плана за възстановяване и устойчивост за т.нар. „зелен преход“, има фирми, свъзани с управляващите. Сред тях е „Овергаз“, чийто основател и собственик Сашо Дончев е спонсор на ПП-ДБ. Той направи дарение от 500 000 лв. преди парламентарните избори през миналата година на коалицията „Продължаваме промяната“- „Демократична България“. Списъкът беше показан в парламента от ИТН. Тези компании ще получат еврофинансиране за „зелени“ енергийни проекти, а в замяна България ще затвори въглищните си централи.”
Ако изборите не променят нищо, що Пеевски купува гласове?