Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Ноември 23, 2024, 10:23:28

Автор Тема: комуникациите и медиите като пазар  (Прочетена 17220 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

Активен onzi

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 7910
    • Профил
нещо напоследък този сектор много се раздвижи. от една страна разните му комуникационни компании хукнаха да се продават и купуват - и трите джиесем оператора, всеки от тях обраснал с допълнителна интернет, телевизионна и не знам си каква си още инфраструктура.

от друга страна - телевизиите. нова боковизия стана нова домусвизия, сега бетефау искат да кешират и да се махат... при това четох някъде нещо, прилично на малоумие - как били свалили рекордно данъците и затова искали да намерят партньор, демек да продават.

чужденците бягат от родната фауна, подставените лица се разкарват и лъсват истинските собственици или какво?

Активен onzi

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 7910
    • Профил
Re: комуникациите и медиите като пазар
« Отговор #1 -: Март 25, 2019, 19:55:26 »
ето от гласове /цък/
Quote (selected)
"CME притежава уникален набор от активи и е установила ненадмината лидерска позиция в някои от най-бързо развиващите се медийни пазари в Европа. След пет години безпрецедентен растеж и впечатляващо намаляване на задлъжнялостта, компанията никога не е била в по-добра форма. Ние силно вярваме, че сега е подходящият момент за провеждане на този стратегически преглед. Компанията продължава успешно да изпълнява дългосрочния си план, а оценката на други подходящи стратегически алтернативи представлява допълнителен път за идентифициране на най-добрия начин за максимизиране на стойността за всички акционери на CME", се казва в официалната позиция на медийната група.

значи изчистихме дълговете и дай да вземаме едни кинти и да се махаме :nuts:

Активен onzi

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 7910
    • Профил
Re: комуникациите и медиите като пазар
« Отговор #2 -: Април 10, 2019, 16:15:20 »
официално си имаме нова домусчизия:
Quote (selected)
MTG приключи продажбата на своя дял от 95% в "Нова Броудкастинг груп" в България на "Адванс Медиа Груп". Общата стойност на 100% от сделката е в размер на 185 млн. евро. MTG ще използва приходите за по-нататъшно развитие на дигиталните глобални продукти на компанията чрез цялостни инвестиции и придобивания.

Копирано от standartnews.com

Активен onzi

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 7910
    • Профил
Re: комуникациите и медиите като пазар
« Отговор #3 -: Октомври 08, 2019, 15:02:23 »
нещо не виждам сегабг.ком тук:


това е от 24часа, те си се хвалят: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7694597

Активен onzi

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 7910
    • Профил
Re: комуникациите и медиите като пазар
« Отговор #4 -: Март 30, 2021, 14:14:06 »
баси нахалните потребители, не искат да плащат за неща, които не ползват, на какво прилича това бе!
Quote (selected)
Поради увеличението на интернет платформите за достъп до съдържание, потребителите стават все по-изискващи, отказващи да плащат за пакети програми, които реално не използват.

баси нахалите, значи. и на сичкото отгоре има разни дребни играчи, които развалят картелирането на пазаря и ядосват бабто-то:
Quote (selected)
Едната е силната фрагментираност на пазара. Извън трите големи оператора (Виваком, А1 и Булсатком), които формират около 66% пазарен дял, десетина средни по-големина оператори, които заемат малко над 13%, съществуват още над 200 оператори, които си разпределят 20 % от пазара, като нито един от тях не надхвърля 1% от абонатите.

обаче това не пречи на въпросното бабто да вангува, че има ени 120 000 домакинства, които може да издои в бъдеще. някак. ако успее. и се облизва.

цялото: https://www.mediapool.bg/nad-120-000-domakinstva-polzvat-nelegalno-platena-televiziya-news320010.html