А за самолетите, явно няма даже смисъл да говорим. Какви собствени летателни средства? Руснаците имат 500-700 Боинг и Еърбъс,
А ,матриалите за тези самолети от къде се внасят? Някаква алтернатива можеш ли да предложиш? И защо точно за нужните материали няма ,санкции? За световните газови находища дори не ми се отваря дума. Всеки може да си намери нужната информация, стига да може да се ориентира по географската карта.
Хм. Вече втори човек в този форум ми казва, че нищо не разбирам и съм гола вода и кал по ушите. Но незнайно защо, не иска да ме ограмоти та да не тъна в невежество...
За самолетите: айде да видим кога ще излезе първия Ту-204/214. Пък и там технологиите са такива, че той никога не може да бъде поставен на конвейер. Максимумът е три самолета годишно. Същото е и с Ил-96. А за SSJ100 няма двигател...
Изобщо, колко време ще отнеме заместването на 700 боинга и еърбъси?
А защо трябва да "менкат" всичките самолети и то едновремено?
Ако иде реч за резервните и бързоизносващи се части, вече намериха решението - чрез "паралелен" внос както и внос от други "дружествени" страни, паралелно работят по заместването с отечествени, където и ако е възможно.
Досежно собственото самолетостроене - всички отчитат грешката от 90-те да заложат на глобализация и мирно съвместно съществуване, да
купуват американски и френски самолети и да занемарят собственото самолетостроене.
В момента усилено работят за серийното усвояване на собствени двигатели (могат), за останалото нямат проблеми, даже за авиониката.
Асол е дотолкова права, твърдейки, че и Боинг и Еърбус заложиха на регулярния и евтин внос на основните материали (главно метали) от Русия, причините са подобни на горните (за вноса на самолети).
И не се коркайте, поговорете с Госинджър или с Артур за порядките в този клуб.