Ще обобщя дискусията с пример от Живия Живот...
Преди 10-12 години, по време на т.нар. Голямо Инвестиране от Британци и Ирландци, един мой Клиент ми разказа следната история за своето хотелче. Клиентът ми не бе нито мутра, нито идиот, нито говедо.
Бяха събрали от целия род пари назаем, от банки, манки, кредити, медити…
Купиха една стара, но здрава къща - Родов Бизнес да въртят, да се включат в Свободния Конкурентен Туристически Пазар.
Преди това ми се бе похвалил, че нещата потръгнали...
Но за Случката!
Двама братя - англичани. Всяка нощ - кьор кандил, викове, крясъци, повръщане в стаята, в леглата - не могат да им насмогнат да чистят.
Една вечер, за нещастие на англичането, той останал да нощува в хотелчето си - хем да види родата, както казах - всички били включени в обслужването, хем да отпочине в собствения си хотел.
Някъде среднощ чул викове, едно-друго…
Скочил той! И кво да види! Върнали се братята, пак кьор-кандил, влачат се един друг. Майка му, за зла врага, нея нощ била дежурна - опитала се да им помогне... И единият блъвнал върху нея... Че не е било нарочно - не е било...
Ма си представете да видите своята майка цялата в повърня...
И кат ги почнал - юмруци, ритници...
Изфърлил ги кат мръсни котета на улицата извън хотела, след туй им нахвърлил багажа отгоре...
Кво са правили ония, как са се справили, все пак Лято, не са умрели от студ, но на сутринта ги нямало - даже не се върнали да си искат парите, защото били предплатили...
Ся, кой-крив, кой-прав, трудна работа, но в края на краищата си има една норма на търпимост, която никакви пари не могат да компенсират.
---
Без да съм Последна Инстанция, предполагам, и в разглежданата раздухана истерия още в самото начало бях убеден, че не им е много лъскав косъма на гостите...
Както и да го въртим - няма толкова прост човек и пазарен самоубиец, който да почне да рита клиентите си ей-така, без нищо... Преди това е имало нещо, което ни се спестява...
Вярно, хотелиерът може и да е някакъв кибритлия или със слаби нерви, нещо да му е прекипяло от друго, което няма връзка с конкретните гостенки, и от нищото да направи скандал, но в общия случай е доста вероятно да е имало предварителни действия и поведение от страна на клиентите, което да го възпламени.