Виж ти, развила се е дискусията.
Виж сега, нито има такова правило,
Тогава колко е √-4, м? /Хатерас, намираме се в условията на аритметика от 8-ми клас и за имагинерни числа не става дума/
А колко е
3√-27 ? / виж това вече и аз го мога/
Колкото до редовете - то още от начало иде неопределеност, щото далите този пример умишлено пропускат да дефинират a>b или обратното.
Ако a>b, то при заместване на прости числа в ред 5 и правилно изпълнение реда на действията - ред 5 си е наред.
Но ако се знае, че а е по голямо от b , то ред 6 не следва от ред 5 /щото първо трябва да се извърши действие степенуване на квадрат на подкоренната величина/ и тогава ред 6 може да се изпише само така
(a-b)=I(b-a)I т.е. трябва да се сложи модула отдясно.
Което пък приключва аритметичните действия до тук и не позволява следващите редове и съответно неверното последно твърдение.
Всъщнос 66 го е споменал.
Подкоренните величини са квадрати и няма как да са отрицателни.
Сигурен ли си? Къде видя в ред 5, че извършвам действие степенуване на втора степен? Просто некоректно се премахва /съкращава/ коренната степен и степенуването на подкоренната величина, без да се интересуваме от знака на подкоренната величина.
Не е толкова просто примерчето, не си спомням кой го е представил, но си има закачките.