Новите коли са повече лукс от колкото да вършат работа.
Не стават за малък бизнес.
Цените за гаранционно обслужване и ремонт са Х 3 от другите сервизи + чакане което не мога да си позволя.
С моя сервиз когато стане беля им хвърлям ключовете и за ден съм готов.
Освен това има много уловки в гаранционното обслужване, оказва се че не покрива почти нищо извън механиката.
Познат с .... му изгоря таблото - не било гаранционно, 2200 за ново - 600 монтаж и демонтаж за гаранционен автомобил.
На друг му спря помпата, гаранционнен сервиз 30 дена ( в средата на сезона който е 60 дена ), ако иска може веднага за около 9 000 лева. Имат помпа за свободна продажба, гаранционната обаче трябвало да се свали и да се рекламира при производителя, той да се съгласи и да прати нова....
Позволяват си ги големите фирми с по 50+ автомбила, те са спредимство, цените и сроковете са доста по-ниски за машината, обсужването и извънредните ремонти.