Досега съм летял сигур 25-30 пъти, повечето път нощни полети. Когато съм летял денем никога не съм виждал следи в небето, оставени от други лайнери..
Аз като говоря, обикновено говоря за неща които съм преживял, видял, а не чул или прочел.
14 пъти съм пресичал океана, т.е. 28 полета натам и насам.
14 дневни и "нощните" започват около час през дневно време и вече близо до Европа пак е светло около час, та общо взето 28 пъти, без да съм имал предвид да гледам специално, а и не съм имал такава възможност всеки път- та когато съм имал- съм ги забелязвал следите от конзенза над океана поне 5-8 пъти. Просто ми бе интересно да гледам из простора.Не мога сега да си спомням специално колко точно пъти, но 100% съм забелязвал следи и поне 3-4 пъти се е случвало джета да видя също.
Но понеже виждам вече нюансиране, та обясни мукта на невежата, как да различавам конденза от "поливането"?Че да бъда по наблюдателен и внимателен следващият път.
За малките самолети зададох въпроса, щото и те ли са в "програмата"?
Интересно колко народ тогава е!
За спирането и появяването на следите няма да ти коментирам отговора, за витловите - също, пуснах го да видя реакция за машините с ДВГ, които нямат възможност да правят конденз - те явно са извън "програмата".
Както и да е, поне получих инфо, че понякога ени и същи "поливат", а понякога - тва си е чисто и просто конденз.
Та, моля, питането ми е сериозно - как да ги различавам - е онова болднатото.