Ся, разговора тръгна не точно от възможните технологични решения за заряд, а Буратино се заинтересува - къде?
В къщи, на работата, на специални места /зарядни пунктове/?
В къщи има –поне в БГ- две възможности за заряд.
Едната е еднофазно, което е ограничено до 6 KW и си има бушони 25А на таблото, а ако някой си е платил /рядко явление в БГ/ да му пуснат трифазно захранване влизаме в едни дебри...та накратко е до 15 KW.
Или простичко за уманитарите - трябва да сипеш 50-60 кофи енергия в батерията на теслАта си, а можеш да пълниш само по 6/15 кофи на час от мрежата в която си включен.
Как при това положение наливаш 50-60 кофи енергия за десетина минути?
При специализираните захранвания от трети тип не съм се интересувал как е, но те не са постижими за домашни условия.
Или поне не на приемливи засега цени.
Затова и се разви дискусията - КАК, а бе добре да е - КЪДЕ.
Най малкото щото - в къщи е тока при едни цени, а в спецстанции - при други, щото там има и печалби за услугата и неудобства да ходиш до тях и т.н.
Бе не е проста работа, но идиотията, че няма да имаме ток да зареждаме електромобилите, дори и да се напрайм на европейци си остава.
Затов и пцувните ми към гореописаните.