Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Ноември 21, 2024, 23:12:46

Автор Тема: Наука и технологии  (Прочетена 269831 пъти)

0 Потребители и 10 Гости преглежда(т) тази тема.

Неактивен Engels

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 5913
    • Профил
Руснаци правят 10 000 автономни комбайна
« Отговор #1080 -: Септември 17, 2020, 01:56:48 »
Quote (selected)
Руските компании EkoNiva и Cognitive Pilot ще оборудват 10 000 комбайна с автономни системи за задвижване в рамките на следващите три години, съобщават специализирани издания.
EkoNiva е земеделски холдинг, а Cognitive Pilot е софтуерна корпорация. Тези две руски компании са решени да направят проект за автономни селскостопански комбайни, който има претенцията да е най-големият в света, твърди публикация на Future Farming. Заедно двете фирми ще оборудват до 10% от зърнокомбайните в страната с автономни системи за задвижване през следващите три години.
В рамките на споразумението EkoNiva ще предлага системата Cognitive Agro Pilot за автономно задвижване на комбайни. Тя включва автономно задвижване на база система с изкуствен интелект, наречена C-Pilot.
Комбайните ще работят в общо 35 региона в 10 климатични зони. Покривайки такъв огромен район, двете фирми ще добият задълбочено познание за по-нататъшен тренинг на изкуствения интелект и невронните мрежи, на които ще се базират бъдещите им разработки.
Системата е предназначена за работа с всички марки зърнокомбайни. Тя може да бъде инсталирана както на чисто нови машини, така и на съществуващия автопарк от вече действащи на полето комбайни.
Все още е задължително да има оператор в кабината по време на прибиране на реколтата. Системата обаче позволява операторът да се съсредоточи повече върху качеството на процеса на прибиране на реколтата и по-добре да контролира ъгъла на хедера и други настройки.
   
Сега комбайнерите-оператори, ще могат да се съсредоточат повече върху водката.
 :t0328:

"The future is already here – it's just not evenly distributed."


Активен Nor1

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 8069
    • Профил
Re: Батериите с гаранция за ресурс от 1 милион мили
« Отговор #1082 -: Септември 17, 2020, 09:43:11 »
Цитат на: Engels
paзpaбoтeни oт Теѕlа cъвмecтнo c Раnаѕоnіс
Значи да се чете "paзpaбoтeни oт Раnаѕоnіс"  :beer-405:
Джиджи: Ти ги оставѝ военните бази, Butch, защото аз предпочитам да говорим тук за булките на брат ми.

Неактивен аменеменема

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 3682
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1083 -: Септември 17, 2020, 10:25:14 »
Quote (selected)
Mнoгoĸpaтнo cмe cпoмeнaвaли тeзи нoви бaтepии
Добре, че си приложил чертеж. Без него нищо не се разбира, а така всичко е ясно :nuts:

Неактивен Engels

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 5913
    • Профил
Re: Батериите с гаранция за ресурс от 1 милион мили
« Отговор #1084 -: Септември 17, 2020, 17:45:12 »
Цитат на: Engels
paзpaбoтeни oт Теѕlа cъвмecтнo c Раnаѕоnіс
Значи да се чете "paзpaбoтeни oт Раnаѕоnіс"  :beer-405:
Така е.
Тесла не разполага със собствени разработки при батериите, ползва тези на Раnаѕоnіс, на канадския екип и китайците.
Мъск не е капиталист като Хенри Форд, той е техноменталист и като такъв завлича всичко и всички.
Разработва нови неща само в краен случай, тоест когато няма от кого да ги задигне.
 
"The future is already here – it's just not evenly distributed."

Активен buratinob

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 25599
  • ЕС е вреден за вашето здраве!
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1085 -: Септември 17, 2020, 17:49:56 »
Quote (selected)
Разработва нови неща само в краен случай, тоест когато няма от кого да ги задигне.
Май само това е негова разработка:


ЕС е вреден за вашето здраве!

Неактивен аменеменема

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 3682
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1086 -: Септември 17, 2020, 21:05:10 »
Quote (selected)
Май само това е негова разработка
Шортите може, реалистично е.
Това в тях обаче определено е божие или на майката природа дело.

Активен 66

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 8343
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1087 -: Септември 17, 2020, 22:06:08 »
Мъска е един осъвременен и ъпдейтнат Остап.
Ма пусто не останаа майстори да опишат

Неактивен Ной

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 4942
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1088 -: Септември 17, 2020, 22:51:29 »
Мъска е един осъвременен и ъпдейтнат Остап.
Ма пусто не останаа майстори да опишат
Ха, не били останали! Ей го де е наш Ванче!
Ванче, дай едно рамо, джанъм!

Активен buratinob

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 25599
  • ЕС е вреден за вашето здраве!
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1089 -: Септември 18, 2020, 06:31:37 »
Quote (selected)
Илон Мъск пусна… сатенени шорти Tesla S3XY. Неслучайно струват 69,420 долара за чифт
https://dizzyriders.bg/post/7620/ilon-mysk-pusnah-sateneni-shorti-tesla-s3xy-nesluchayno-struvat-69-420-dolara-za
ЕС е вреден за вашето здраве!

Неактивен Engels

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 5913
    • Профил
Tesla готви мини революция с „бисквитена” батерия
« Отговор #1090 -: Септември 18, 2020, 15:15:41 »
Quote (selected)
На събитие след броени дни Илон Мъск ще представи нова тягова батерия с цена от 100 долара за 1 киловатчас. Анонсът на този технологичен пробив ще се състои идния вторник, 22 септември, на „Tesla Battery Day”.
Новата батерия значително ще намали разходите за производство на електрически превозни средства, което несъмнено ще се превърне в малка революция в автомобилната индустрия, коментират пазарните наблюдатели.
Поради характерната си форма, тези батерии са наречени „Biscuit Tin”, съобщава Electrec. На външен вид те наподобяват формата на клетка 2170 (21 мм – диаметър, 70 мм – височина), използвана сега в електрическите превозни средства, но диаметърът им е забележимо голям при приблизително същата или малко по-голяма височина.
Смята се, че новият формат ще увеличи специфичната енергия на тяговата батерия: удвояването на диаметъра води до четирикратно увеличение на капацитета на клетката. В същото време разходите намаляват – поради използването на по-малко елементи в тяговата батерия и по-малкия обем на корпусните материали.
   
Мъск усилено се учи от българските политици как да присвоява чужда собственост(разработки).
"The future is already here – it's just not evenly distributed."


Неактивен Engels

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 5913
    • Профил
Канадската полиция спря за проверка спящ шофьор на Tesla
« Отговор #1092 -: Септември 18, 2020, 18:19:45 »
Quote (selected)
Полицията в Канада е спряла заспал шофьор в движеща се с висока скорост кола от марката Tesla. Електрическата кола очевидно е била в режим на програмата за подпомагане на водача, но се е движила с повече от 140 километра в час, съобщи полицията в четвъртък.


Както седалката на водача, така и на пътника са били напълно отпуснати назад, а двамата пътници сякаш били заспали. Когато патрулът включил сините светлини, колата автоматично се е ускорила до 150 км/ч. В отсечката обаче са били разрешени до 110 километра в час, предава DPA.
“Никога през живота си не съм виждал подобно нещо”, описва инцидента полицаят Дарин Търнбул пред държавната телевизия CBC. „В полицията съм от 23 години, повечето от тях в пътна полиция, но съм безмълвен. Никой не гледаше през предното стъкло, за да следи къде отива колата”.
Мъск е обучил колите си да бягат от полицията.   
"The future is already here – it's just not evenly distributed."

Активен пешo

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 2972
    • Профил
Re: Канадската полиция спря за проверка спящ шофьор на Tesla
« Отговор #1093 -: Септември 18, 2020, 18:23:24 »
Quote (selected)
Полицията в Канада е спряла заспал шофьор в движеща се с висока скорост кола от марката Tesla. Електрическата кола очевидно е била в режим на програмата за подпомагане на водача, но се е движила с повече от 140 километра в час, съобщи полицията в четвъртък.


Както седалката на водача, така и на пътника са били напълно отпуснати назад, а двамата пътници сякаш били заспали. Когато патрулът включил сините светлини, колата автоматично се е ускорила до 150 км/ч. В отсечката обаче са били разрешени до 110 километра в час, предава DPA.
“Никога през живота си не съм виждал подобно нещо”, описва инцидента полицаят Дарин Търнбул пред държавната телевизия CBC. „В полицията съм от 23 години, повечето от тях в пътна полиция, но съм безмълвен. Никой не гледаше през предното стъкло, за да следи къде отива колата”.
Мъск е обучил колите си да бягат от полицията.   

Фейк.
Against stupidity the very gods themselves contend in vain.

Активен buratinob

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 25599
  • ЕС е вреден за вашето здраве!
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1094 -: Септември 18, 2020, 19:04:18 »
Quote (selected)
Руски специалисти са създали нов чип, който ускорява разработката на шестото поколение комуникационна мрежа. Това съобщи говорителят на Кремъл, Дмитрий Песков, в онлайн конференция, цитиран от ТАСС.

https://www.manager.bg/tehnologii/v-rusiya-szdadoha-chip-koyto-uskoryava-razrabotkata-na-6g

На тая "5-ца" не ѝ върви в РФ.
Руснаците ще я прескачат в комуникациите.
Прескочиха я и при военните самолети, серията 5 я предлагат за експорт, в собствената армия почти не я ползват.
Сега се охраняват с С400, уж имат С500, но вече натискат С600.

« Последна редакция: Септември 18, 2020, 19:09:03 от buratinob »
ЕС е вреден за вашето здраве!

Неактивен Ной

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 4942
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1095 -: Септември 18, 2020, 19:18:54 »
Quote (selected)
Руски специалисти са създали нов чип, който ускорява разработката на шестото поколение комуникационна мрежа. Това съобщи говорителят на Кремъл, Дмитрий Песков, в онлайн конференция, цитиран от ТАСС.

https://www.manager.bg/tehnologii/v-rusiya-szdadoha-chip-koyto-uskoryava-razrabotkata-na-6g

На тая "5-ца" не ѝ върви в РФ.
Руснаците ще я прескачат в комуникациите.
Прескочиха я и при военните самолети, серията 5 я предлагат за експорт, в собствената армия почти не я ползват.
Сега се охраняват с С400, уж имат С500, но вече натискат С600.
Петицата има лоша слава в руския език и традиции.
"Пятое колесо", "по пятому пункту", "неразменный петак", "пятый лишний" - абе не е на хубаво.  :smokin:

Неактивен Ной

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 4942
    • Профил
Re: Канадската полиция спря за проверка спящ шофьор на Tesla
« Отговор #1096 -: Септември 18, 2020, 19:23:31 »
Мъск е обучил колите си да бягат от полицията.   

Фейк.
[/quote]
50/50 макар много да прилича на реклама. За подобен трик - 40 км над ограничението - колата се отнема на място без въпроси. А в случая не се споменава нищо такова.

Неактивен Engels

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 5913
    • Профил
Канадец е обвинен в опасно шофиране
« Отговор #1097 -: Септември 18, 2020, 22:09:39 »
"The future is already here – it's just not evenly distributed."

Активен buratinob

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 25599
  • ЕС е вреден за вашето здраве!
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1098 -: Септември 18, 2020, 22:16:01 »
Quote (selected)
Полицаите да свикват.

Тези ли?
« Последна редакция: Септември 18, 2020, 22:19:58 от buratinob »
ЕС е вреден за вашето здраве!

Неактивен Ной

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 4942
    • Профил
Re: Канадец е обвинен в опасно шофиране
« Отговор #1099 -: Септември 18, 2020, 22:28:57 »
По-правилно е да го обвинят, не в опасно шофиране, а в опасно нешофиране.

Скоро това ще е ежедневие.
Полицаите да свикват.

А, те тамошните тамън са свикнали - тази скорост там не е нещо особено. Чавето рече, че като караш със 130, всички камиони те задминават, костенурката ти с костенурка!

Неактивен Engels

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 5913
    • Профил
Quote (selected)
Сега Мъск и екипът му се подготвят да очертаят новите стъпки в усилията на Tesla да се превърне в компания, която не зависи толкова много от други доставчици. Очаква се това да се случи на събитието „Battery Day” на 22 септември.
Новите дизайни на батерийни клетки и производственият процес са само част от разработките, които биха позволили на Tesla да намали зависимостта си от дългогодишния си партньор в областта на батериите – японската Panasonic, твърдят източници, запознати със ситуацията.
„Илон не иска нито една част от бизнеса му да зависи от някой друг“, посочва бивш старши директор в Tesla, който е отказал да бъде назован. „И за добро или лошо той смята, че може да направи нещо по-добре, по-бързо и по-евтино“.
Tesla има партньорства за батерии с Panasonic, с южнокорейската LG Chem и с китайската Contemporary Amperex Technology, които се очаква да бъдат продължени.
Но същевременно компанията преминава към контрол на производството на клетки – основният компонент на батериите за електрически превозни средства. Това се случва в силно автоматизирани заводи, включително чрез този, който се изгражда в близост до Берлин, Германия, и друг във Фримонт, Калифорния, където Tesla наема десетки експерти по инженерните въпроси и производството на акумулаторни клетки.
Откакто пое новата компания през 2004 г., целта на Мъск беше да научи достатъчно от партньорства, придобивания и привличания на таланти, за да вкара ключови технологии под контрола на Tesla, твърдят източници, запознати със стратегията на Tesla.
Сега Tesla тества пилотна линия за производство на батерийни клетки във Фримонт и изгражда собствено звено за производство в тази област в Германия.
В крайна сметка директори от Daimler и Toyota се преместиха на ключови позиции в Tesla, както и таланти от Google, Apple, Amazon, Microsoft и от конкурентни производители на автомобили като Ford, BMW и Audi.
В допълнение към партньорствата Мъск започна серия от придобивания преди четири години, благодарение на което Tesla се сдоби с малко известни компании – Grohmann, Perbix, Riviera, Compass, Hibar Systems. Целта беше бързо развитие на експертизата на Tesla в автоматизацията. Maxwell и SilLion допълнително подкрепиха възможностите на Tesla в сферата на батерийните технологии.
„Той научи много от тези хора“, коментира Марк Елис, старши консултант в Munro & Associates. „Той използва много информация от тях, а след това действа по свой начин, за да направи нещата по-добри.
   
С една дума, Техноменталист.
« Последна редакция: Септември 19, 2020, 22:02:51 от Engels »
"The future is already here – it's just not evenly distributed."

Активен buratinob

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 25599
  • ЕС е вреден за вашето здраве!
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1101 -: Септември 19, 2020, 22:27:25 »
Quote (selected)
С една дума, Техноменталист.
Преди беше по-просто:
"Накрая ще остане само един!"
Докато има национални държави мечтата на Мъск и подобните да не зависят от други няма да се сбъдне.
Борбата с конкуренти/партньори за превъзходство е важна, но битката срещу държавите ( като организация за защита на населението и територията ) е най-важната, там се отделят големите ресурси.
ЕС е вреден за вашето здраве!

Активен Nor1

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 8069
    • Профил
Цитат на: Engels
Методът на Мъск:
Учи се(влачи) от партньори, а след това действай сам
Toй накъдето е тръгнал, китайците оттам се връщат  :too_happy-1067:
Джиджи: Ти ги оставѝ военните бази, Butch, защото аз предпочитам да говорим тук за булките на брат ми.

Активен buratinob

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 25599
  • ЕС е вреден за вашето здраве!
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1103 -: Септември 19, 2020, 22:31:16 »
Енгелес, твоя техноментализъм взе да намирисва на натурално стопанство - всичко което ползваме си го добиваме във фермата/феода. :t0328:
ЕС е вреден за вашето здраве!

Неактивен ddantgwyn

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 7543
    • Профил
Цитат на: Engels
Методът на Мъск:
Учи се(влачи) от партньори, а след това действай сам

Toй накъдето е тръгнал, китайците оттам се връщат  :too_happy-1067:

А преди тях и японците :smokin:
the lamers club honourable member …

Активен Nor1

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 8069
    • Профил
Toй накъдето е тръгнал, китайците оттам се връщат  :too_happy-1067:
А преди тях и японците :smokin:
Когато японците току-що са заселвали островите си, китайците вече са били майстори на плагиатството
 :too_happy-1067:
Джиджи: Ти ги оставѝ военните бази, Butch, защото аз предпочитам да говорим тук за булките на брат ми.

Неактивен ddantgwyn

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 7543
    • Профил
Toй накъдето е тръгнал, китайците оттам се връщат  :too_happy-1067:
А преди тях и японците :smokin:

Когато японците току-що са заселвали островите си, китайците вече са били майстори на плагиатството
 :too_happy-1067:

Все пак говорим за Мъск, а не за минало незапомнено време. В момента китайците вървят точно по пътя на японците след втората световна война :smokin:
the lamers club honourable member …

фелдкурат Ото Катц

  • Гост
Toй накъдето е тръгнал, китайците оттам се връщат  :too_happy-1067:
А преди тях и японците :smokin:

Когато японците току-що са заселвали островите си, китайците вече са били майстори на плагиатството
 :too_happy-1067:

Все пак говорим за Мъск, а не за минало незапомнено време. В момента китайците вървят точно по пътя на японците след втората световна война :smokin:
Защо мислите така, уважаемий? Къде сте чели такива съждения?

Активен 66

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 8343
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1108 -: Септември 20, 2020, 09:59:25 »
Quote (selected)
Все пак говорим за Мъск, а не за минало незапомнено време. В момента китайците вървят точно по пътя на японците след втората световна война
Не мисля  :smokin:
Япония е окупирана държава.
Китай е под контрола на ККП.
Това са две много болшие разницы.
 
В Япония е либерастия. И то от най-лошия вариант. американизирана. Наистина културни и народопсихологически особености донякъде ретушират най-неприятните ефекти. Но либерастията си е либерастия.
Китай има планова икономика.
и т.н.
 
споменавал съм. още миналия век в заводите на моторола в Китай са си назначени партийни секретари.
Нема лабаво при ККП. Като не ти аресва-друм. Свят голям.
Ама .... е на примера на Тесла гледаме на практика. Един завод в Китай .... и акциите в небесата.
В комунистически Китай  :smokin:

фелдкурат Ото Катц

  • Гост
Re: Наука и технологии
« Отговор #1109 -: Септември 20, 2020, 10:08:11 »
Quote (selected)
Все пак говорим за Мъск, а не за минало незапомнено време. В момента китайците вървят точно по пътя на японците след втората световна война
Не мисля  :smokin:
Япония е окупирана държава.
Китай е под контрола на ККП.
Това са две много болшие разницы.
 
В Япония е либерастия. И то от най-лошия вариант. американизирана. Наистина културни и народопсихологически особености донякъде ретушират най-неприятните ефекти. Но либерастията си е либерастия.
Китай има планова икономика.
и т.н.
 
споменавал съм. още миналия век в заводите на моторола в Китай са си назначени партийни секретари.
Нема лабаво при ККП. Като не ти аресва-друм. Свят голям.
Ама .... е на примера на Тесла гледаме на практика. Един завод в Китай .... и акциите в небесата.
В комунистически Китай  :smokin:
Мисля, че Артур вероятно говори за времето след договора от Сан Франциско до началото на загубеното десетилетие.

Активен Nor1

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 8069
    • Профил
Цитат на: ddantgwyn
Цитат на: Nor1
Цитат на: ddantgwyn
Цитат на: Nor1
Toй накъдето е тръгнал, китайците оттам се връщат
А преди тях и японците
Когато японците току-що са заселвали островите си, китайците вече са били майстори на плагиатството
Все пак говорим за Мъск, а не за минало незапомнено време. В момента китайците вървят точно по пътя на японците след втората световна война
Аз говоря за народопсихологията и за стила на господарската каста в Китай. Т.е. точно за нещата, които в Китай не са се променили и няма да се променят.
Джиджи: Ти ги оставѝ военните бази, Butch, защото аз предпочитам да говорим тук за булките на брат ми.

Активен Nor1

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 8069
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1111 -: Септември 20, 2020, 10:17:07 »
Цитат на: фелдкурат
началото на загубеното десетилетие

1990 г., нали ?
Джиджи: Ти ги оставѝ военните бази, Butch, защото аз предпочитам да говорим тук за булките на брат ми.

фелдкурат Ото Катц

  • Гост
Re: Наука и технологии
« Отговор #1112 -: Септември 20, 2020, 10:28:41 »
Цитат на: фелдкурат
началото на загубеното десетилетие

1990 г., нали ?
Аха, десетилетие продължаващо до ден днешен.....

Активен Nor1

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 8069
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1113 -: Септември 20, 2020, 10:37:09 »
Цитат на: фелдкурат
Аха, десетилетие продължаващо до ден днешен...

Май е и пример (или дори експеримент) за началото на упадъка на развитите кап. д-ви.
Джиджи: Ти ги оставѝ военните бази, Butch, защото аз предпочитам да говорим тук за булките на брат ми.

Неактивен ddantgwyn

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 7543
    • Профил
Toй накъдето е тръгнал, китайците оттам се връщат  :too_happy-1067:
А преди тях и японците :smokin:

Когато японците току-що са заселвали островите си, китайците вече са били майстори на плагиатството
 :too_happy-1067:

Все пак говорим за Мъск, а не за минало незапомнено време. В момента китайците вървят точно по пътя на японците след втората световна война :smokin:
Защо мислите така, уважаемий? Къде сте чели такива съждения?

В една незащитена дисертация, посветена на Япония :cool-1084:
the lamers club honourable member …

Неактивен Engels

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 5913
    • Профил
"The future is already here – it's just not evenly distributed."

Активен Nor1

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 8069
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1116 -: Септември 21, 2020, 00:34:07 »
Индийските цигани дали също ще харесат "миризмата на напалм рано сутрин"  :nuts:
Джиджи: Ти ги оставѝ военните бази, Butch, защото аз предпочитам да говорим тук за булките на брат ми.

Активен buratinob

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 25599
  • ЕС е вреден за вашето здраве!
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1117 -: Септември 21, 2020, 07:02:09 »
Quote (selected)
„Китайските фирми научават болезнен урок. И той е, че външната политика на Китай отвлече бизнеса им.
Покъртително заключение.
Още преди 20 години даже американците спряха да говорят за външната и вътрешна политика на Китай и се концентрираха върху икономиката и започнаха да слагат препятствия пред нея.
От време на време се появяват лозунги "вие що биете негритеуйгурите" и затихват за няколко часа.
Индия и останалият свят се борят с икономическия възход на Китай - срещу неговия бизнес изтъквайки аргументи тип Навални/СП2. Няма какво друго да използват във войната.
« Последна редакция: Септември 21, 2020, 07:56:50 от buratinob »
ЕС е вреден за вашето здраве!

Активен 66

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 8343
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1118 -: Септември 21, 2020, 07:43:14 »
Ми Алибаба си е компания регистрирана на ам борса.
Кой държи контр. пакет е друг въпрос.

Активен buratinob

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 25599
  • ЕС е вреден за вашето здраве!
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1119 -: Септември 21, 2020, 19:54:48 »
Quote (selected)
Три четвърти от бизнес лидерите в Европа и САЩ вярват в ефективността на чипирането на служителите си, а две трети от самите служители имат опасения, че до 2035 г., когато технологията стане достъпна, "киборгите" ще имат предимство на пазара на труда.
https://www.manager.bg/upravlenie/biznes-liderite-v-sashch-i-evropa-vyarvat-v-polzite-ot-chipiraneto-na-sluzhiteli

Енгелс, ти да не си доайен на тая бизнес лига?
ЕС е вреден за вашето здраве!

Неактивен Engels

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 5913
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1120 -: Септември 21, 2020, 22:43:30 »
Quote (selected)
Три четвърти от бизнес лидерите в Европа и САЩ вярват в ефективността на чипирането на служителите си, а две трети от самите служители имат опасения, че до 2035 г., когато технологията стане достъпна, "киборгите" ще имат предимство на пазара на труда.
https://www.manager.bg/upravlenie/biznes-liderite-v-sashch-i-evropa-vyarvat-v-polzite-ot-chipiraneto-na-sluzhiteli

Енгелс, ти да не си доайен на тая бизнес лига?
Аз наблюдавам основно за техноментални изцепки, а това си е точно такава.
 :t0328:
"The future is already here – it's just not evenly distributed."


Активен buratinob

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 25599
  • ЕС е вреден за вашето здраве!
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1122 -: Септември 21, 2020, 22:55:12 »
Повечето оператори си мерят покритие на населението, не покритие на територията.
Някой села с по една две баби ще останат извън обхвата, вълците единаци не са определящи.
Активното население ще бъде покрито.
ЕС е вреден за вашето здраве!


Неактивен Engels

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 5913
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1124 -: Септември 21, 2020, 23:21:10 »
Повечето оператори си мерят покритие на населението, не покритие на територията.
Някой села с по една две баби ще останат извън обхвата, вълците единаци не са определящи.
Активното население ще бъде покрито.
Така е, но за да покрият и пътната мрежа ще трябва да се постараят.
Няма смисъл да покриват малките градове и селата, след като с помощта на 5G мрежата разтоварят 3G и 4G които са най-натоварени в големите градове, ще ги ползват за малките градове и селата.
Quote (selected)
И още – благодарение на по-високия капацитет на мрежата от пето поколение, клиентите получават по-надеждна връзка, особено на места с много хора.
"The future is already here – it's just not evenly distributed."

Активен buratinob

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 25599
  • ЕС е вреден за вашето здраве!
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1125 -: Септември 21, 2020, 23:27:46 »
Проблем не е капацитета на мрежата, всички искат "по-голям", това е и уловката.
Какво друго ще получим с по-големия капацитет е загадка.
Даже 3G e достатъчно за пътищата, там хората прекарват сравнително малко време, може да са извън контрол 3-4 часа, ако през останалата част от денонощието са покрити от 5G.
ЕС е вреден за вашето здраве!

Неактивен Engels

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 5913
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1126 -: Септември 21, 2020, 23:35:04 »
Проблем не е капацитета на мрежата, всички искат "по-голям", това е и уловката.
Е, те и затова вече им подготвят и 6G.
 :t0328:
"The future is already here – it's just not evenly distributed."

Активен buratinob

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 25599
  • ЕС е вреден за вашето здраве!
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1127 -: Септември 21, 2020, 23:37:37 »
Проблем не е капацитета на мрежата, всички искат "по-голям", това е и уловката.
Е, те и затова вече им подготвят и 6G.
 :t0328:
То 6G или 7G май направо ще ни го инжектират.
ЕС е вреден за вашето здраве!

Активен buratinob

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 25599
  • ЕС е вреден за вашето здраве!
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1128 -: Септември 21, 2020, 23:43:38 »
Тия дни някъде четох, че скоро ще получаваме интернет от космоса - ще покрият всичко.
Почвам да се замислям за каскет от алуминиево фолио -хем модерно, хем функционално. :t0328:
ЕС е вреден за вашето здраве!


Неактивен Engels

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 5913
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1130 -: Септември 21, 2020, 23:55:00 »
Тия дни някъде четох, че скоро ще получаваме интернет от космоса - ще покрият всичко.
Почвам да се замислям за каскет от алуминиево фолио -хем модерно, хем функционално. :t0328:
Мъск есента почва пробите, вече е качил достатъчно бройки спътници за начален старт.
 :t0328:
"The future is already here – it's just not evenly distributed."

Активен Nor1

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 8069
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1131 -: Септември 22, 2020, 03:30:52 »
Кога ли ще почне стрелбата по панички  :m1731:
Джиджи: Ти ги оставѝ военните бази, Butch, защото аз предпочитам да говорим тук за булките на брат ми.

Неактивен ddantgwyn

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 7543
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1132 -: Септември 22, 2020, 11:19:49 »
Кога ли ще почне стрелбата по панички  :m1731:

Аха, таман ще пипнат фините настройки на технологията :cool-1084:

Но предполагам, че далеч преди това ще започнат да падат спътници от ниските орбити. И тогава май ще се наложи той сам да ги отстрелва.
the lamers club honourable member …

Неактивен Engels

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 5913
    • Профил
Tesla ще печели минимум по $200 милиарда годишно
« Отговор #1133 -: Септември 22, 2020, 16:55:50 »
Quote (selected)
Aнaлитицитe нa инвecтициoннaтa бaнĸa Ріреr Ѕаndlеr cчитaт, чe ĸoмпaниятa Теѕlа Еnеrgу, ĸoятo ce зaнимaвa c пpoизвoдcтвoтo, paзгpъщaнeтo и пpoдaжбитe нa cтaциoнapни cиcтeми зa aĸyмyлиpaнe нa eнepгия, ĸъм 2033 гoдинa щe зaпoчнe дa гeнepиpa нe пo-мaлĸo oт $200 милиapдa гoдишнo и щe зaeмe лидepcĸa пoзиция в cвeтoвния eнepгиeн пaзap. Boдeщият aнaлитиĸ нa бaнĸaтa Aлeĸc Πopтъp oбяcнявa тoзи oчaĸвaн ycпex нa Теѕlа Еnеrgу c двa фaĸтopa: ĸoмпaниятa paбoти в нaй-вaжния ceгмeнт нa eнepгeтиĸaтa и c ‘Koмпeнcaциятa нa Илън Mъcĸ’.
Теѕlа Еnеrgу твъpдe pядĸo ce пoявявa в пpoгнoзитe нa aнaлитицитe, нo Ріреr Ѕаndlеr cчитa тoвa зa гpeшĸa и нapичa oтдeлa Еnеrgу нa Теѕlа ‘тeмaтa, ĸoятo вcичĸи ce cтapaят дa избягвaт‘. Eĸcпepтитe oтceгa зaбeлязвaт oгpoмния пoтeнциaл нa pъcт и пoлoжитeлнoтo влияниe нa цялocтнaтa oцeнĸa нa ĸoмпaниятa Теѕlа. Toзи oтдeл нa ĸoмпaниятa нa Илън Mъcĸ пpeз 2019 гoдинa дoнece caмo $1,5 милиapдa пpиxoд нa ocнoвния бизнec нa Теѕlа, нo cпopeд пpoгнoзитe нa Πopтъp, ĸъм 2024 гoдинa щe peaлизиpa пeчaлбa oт $12,4 милиapдa, ĸoятo вcяĸa гoдинa пocтeпeннo щe нapacтвa и пpeз 2033 гoдинa чиcтaтa гoдишнa пeчaлбa нa Теѕlа Еnеrgу щe дocтигнe $200 милиapдa.

   
"The future is already here – it's just not evenly distributed."

Неактивен Engels

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 5913
    • Профил
Quote (selected)
Зa дa ycпee ĸъм 2050 гoдинa дa cтaнe въглepoднo нeyтpaлнa, Beлиĸoбpитaния възнaмepявa пo-бъpзo дa ce oтĸaжe oт зaмъpcявaщитe aтмocфepaтa ДBГ aвтoмoбили. Бpитaнcĸoтo пpaвитeлcтвo paзглeждa внeceнитe пpeдлoжeния зa пo-paннoтo въвeждaнe нa зaбpaнaтa зa пpoдaжби нa нoви и cтapи ДBГ aвтoмoбили – вмecтo пpeз 2040 гoдинa, тaзи зaбpaнa тpябвa дa влeзe в cилa пpeз 2030-тa.
Πpeмиepът нa Beлиĸoбpитaния Бopиc Джoнcън възнaмepявa дa ycĸopи пpexoдa ĸъм чиcтия тpaнcпopт ĸaтo измecти ĸpaйния cpoĸ зa пpoдaжбитe нa нoви ДBГ aвтoмoбили oт 2040 нa 2030 гoдинa. Toвa пpeдлoжeниe e чacт oт пpoгpaмaтa нa cтpaнaтa зa излизaнe oт ĸpизaтa, пpeдизвиĸaнa oт СОVІD-19 пaндeмиятa чpeз възpaждaнe нa иĸoнoмиĸaтa в ‘пo-зeлeнa’ нacoĸa. Oчaĸвaшe ce нoвият зaĸoнoпpoeĸт дa бъдe paзглeдaн oщe тaзи ceдмицa, нo пopaди pязĸoтo нapacтвaнe нa инфeĸциятa във Beлиĸoбpитaния, paзглeждaнeтo нa нoвия пpoeĸтoзaĸoн бe oтлoжeнo зa пo-ĸъcнo.
Да напомним, че Норвегия спира продажбите на ДВГ автомобили още през 2025 година.
Новите превозни средства с ДВГ ще бъдат забранени през 2030 г. също в Германия, Ирландия и Холандия.
   
"The future is already here – it's just not evenly distributed."

Активен Nor1

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 8069
    • Профил
Цитат на: Engels
"Toвa пpeдлoжeниe e чacт oт пpoгpaмaтa нa cтpaнaтa зa излизaнe oт ĸpизaтa"

Що направо не пуснат няколко атомни бомби над Лондон ? Така ще излязат от кризата най-бързо, лесно и евтино.
Джиджи: Ти ги оставѝ военните бази, Butch, защото аз предпочитам да говорим тук за булките на брат ми.


Активен buratinob

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 25599
  • ЕС е вреден за вашето здраве!
    • Профил
Тревър Милтън напуска Nikola с акции за 3.1 млрд. долара
« Отговор #1137 -: Септември 22, 2020, 19:31:29 »
Quote (selected)
Основателят на автомобилния стартъп Nikola, Тревър Милтън, се оттегля от компанията си с 91.6 млн. акции на обща стойност 3.1 млрд. долара, като част от споразумението за напускането си, което е сключил през изминалия уикенд, предаде CNBC.
..
39-годишният предприемач излиза от управлението на производителя на електрически камиони след доклад на Hindenburg Research, който обвини стартъпа в измама. В неделя Милтън съобщи в Twitter, че планира да се защитава от „фалшиви обвинения“.
https://www.manager.bg/biznes/trevr-miltn-napuska-nikola-s-akcii-za-31-mlrd-dolara

Първия изгорЕл.
"Много като тебе вече плакаха"
https://www.youtube.com/watch?v=keDwV0MiQaY

"Накрая ще остане само един!"

« Последна редакция: Септември 22, 2020, 19:33:52 от buratinob »
ЕС е вреден за вашето здраве!

Активен buratinob

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 25599
  • ЕС е вреден за вашето здраве!
    • Профил
Re: Наука и технологии
« Отговор #1138 -: Септември 23, 2020, 19:27:02 »
Quote (selected)
Новините обаче не се оказаха особено вълнуващи за инвеститорите и цената на акцията на Tesla се понижи 5,6% по време на вчерашната сесия.  Към момента пазарната стойност на акциите на компанията възлиза на 395 млрд. долара и все още надхвърля с повече от 1000 пъти годишните приходи на Tesla.
https://www.manager.bg/avtomobili/ilon-msk-obeshcha-avtonomna-kola-za-25-000-dolara

Даже при гигантите рентабилността рядко надхвърля 10% след плащане на всички разходи и данъци.
За да покрие изискванията на "инвеститорите", Тесла трябва да произведе и продаде има няма 10 000 ПЪТИ повече "тесли" от досегашното производство.
10 000 пъти.
ЕС е вреден за вашето здраве!

Неактивен Engels

  • Just Member
  • *****
  • Коментари: 5913
    • Профил
На техноменталистите не им липсва самочувствие
« Отговор #1139 -: Септември 23, 2020, 20:35:32 »
Quote (selected)
Мъск вярва, че може сам да победи наистина не радикално иновативните, но изключително ръководените от процесите автомобилни производители. „Всеки ще има батерии с голям пробег в даден момент, всеки ще има автономни автомобили, но не всеки ще бъде добър в производството”, смята той. В дългосрочен план компанията му възнамерява да строи по 20 милиона автомобила годишно - почти два пъти повече от цялата Volkswagen Group през 2019 г.

Благодарение на новите батерии и производствени процеси задвижването на електрическия автомобил ще бъде по-евтино от това на кола с двигател с вътрешно горене след няколко години. След три години ще бъде възможно да има модел на Tesla за 25 000 долара - с една трета по-евтин от Tesla Model 3 днес и дори ID3 на VW.
Първо обаче на преден план излиза друг модел на Tesla, за който Мъск намекна в кратък рекламен клип: Model S Plaid. Според Tesla той трябва да има максимална скорост от 320 километра в час и пробег от 863 километра. Този нов задвижващ механизъм Plaid ще има три двигателя, един повече от системата с двоен двигател, която се среща в днешните Model S и X. Крайният резултат е по-бърза кола с по-голям пробег а и по-скъпа версия на Model S. Задвижващата система произвежда 1100 конски сили, постига максимална скорост от 320 километра в час и може да ускори за по-малко от две секунди от 0 до 96 км/ч за по-малко от 2 секунди, уверява Мъск.
   
"The future is already here – it's just not evenly distributed."