Кратък дайджест на баталията:
1. Какви са турбините на СП-2 – РУСКИ СА!
На зорзаманът ТОВА НЕ МУ БЕШЕ ЯСНО – мънкаше канадски, лицензни и сие неясна пушилка.
2. Какви са турбините на СП-1
Зорзаманът твърди:
„…. това са Rolls-Royce Trent 700/800 с първоначално предназначение самолетни двигатели“….
„Турбината на която се пулеше Шолц е същата каквато се използва в турбовентилаторните двуконтурни двигатели за Airbus A330, ТA340, Airbus A380, Boeing 777 и 787 Dreamliner.“
Горните твърдения просто не са верни и в един момент зорзаманът разбира глупавите си твърдения и започва една пушилка баластра мохабет, картинки, да разводни дискусията и да потули голямото епистоларна лайно, което е изтропал. Стига до там САМ ДА СИ ПРОТИВОРЕЧИ:
The Siemens SGT-A65 (formerly Industrial Trent 60) is a 50-55 MW three-shaft, axial flow, aeroderivative industrial 50/60 Hz gas turbine based on the Rolls-Royce Trent 800 high-bypass turbofan aircraft engine developed for the Boeing 777.
Или не знае английски или пореден опит за въвеждане в заблуда:
Siemens SGT-A65 (преди наречен Industrial Trent 60) е 50-55 MW тривалова, аксиална дебитна, аеродериватна индустриална газова турбина 50/60 Hz, базирана на авиационен турбовентилаторен двигател Rolls-Royce Trent 800 с висок байпас, разработен за Boeing 777.
От горния цитат става ясно, че това е мощна индустриална турбина 50-55 МЕГАВАТА! SGT-A65 разработена на базата на самолетна, но е мощна и огромна (12,4м, 20 тона!) в сравнение със самолетните и няма как да се монтира на самолети!
3. Какви са турбините на СП-1 – Канадски, немски, британски?
Зависи от гледната точка. В края на деня се доставят и се обслужват и сервизират гаранционно и извън гаранционно от доставчика СИМЕНС ЕНЕРДЖИ АГ!!!
Смешни са опитите на зорзамана да ни наложи своята аподиктична истина! Толкова си може солташакът на Сашо Апашо-