...за това е нужно ВРЕМЕ за СЪСРЕДОТОЧАВАНЕ, а аз още нямам такова ...
то не е лесно, мдам. това без никаква ирония, на мен ми трябват поне 15 мин да почна нещо, да огледам кода, да дебъгна тук-там. и когато на 14-тата минута малкото довтаса с въпрос по математика или физика /за химията пита кака, тя като докторка за биологията и химията отговаря/ и уйде конья у барата.
а то довтасва, щото не стига, че им се изпонаразболяха даскалите и им сложиха студенти да ги заместват и да карат практика, ами и с дистанц-унтеррихта съвсем замина всичко. имат неква система, дето първо позволяваше на ученика да влезне във видео стаята както с името си, така и анонимно. съответно диванетата от класа на малкото /и аз си спомням какви съм ги вършил 10 клас/ влизат да се запишат, после влизат анонимно и се почва със шернати десктопи, разни музики, бяха измислили от тубата некъв клип как стиропор се търка в стъкло и скърца... а бе само урок да преподаваш, такава обстановка.
после махнаха анонимния вход. обаче стаята има линк с парола, и после имената на учениците за логин. и се появяват три ханса. единият - истински, другите два - от онези по-горе. учителите са се поизучили и могат да забраняват микрофони, да гонят. обаче часът пак става само некъв зверилник - сега гоня тоз, след 2 минути другия...
повечето каталясаха и дават едни пдф файлове с урока. ама то ако беше да може ей-така да се научи само с учебник - нямаше да има учители. и сега малкото получава файловете, разпечатва ги и довтасва за изясняване.
иначе хубавото е, че по време на дистанционното няма оценки. нямаше досега, де, щото като си пратиш някакъв пдф файл решен никой не знае колко точно народ го е решавал. сега с видео конференциите се заканват да има оценки като от устно изпитване. и вероятно като преборят проблема с трите ханса, ще ги подкарат. щото оценки трябва да си има.