Ф момента електромобила е кола за ексцентрици. Този пазар поради нарстващия брой луди е голям, но определено не е безкраен.
Ситуацията може да се промени когато китайците предлажат малък градски елекромобил за 4-5 хиляди, каквито анонси имаше. Ще е като с телефоните позваш -хвърляш. Може би не след година-две, а за пет, но това не променя нещата. Универсалн електромобил нема видим скоро. Те не случайно цените на старите афтомобили растът и ги няма. До това водят админстративните напъни.
цъ. в момента електричките са градски колички, да ходиш с тях на работа и да се връщаш, с не повече от 100км дневен пробег. даже и при този пробег може да ти се наложи да зареждаш два пъти дневно, т.е. на работата и в къщи. така че по-добре смятай 50-60км на ден, което все пак си е напълно достатъчно за повечето хора.
допълнително трябва да имаш гараж, за да може да си сложиш зарядно.
и, естествено, трябва да имаш и нормална кола, ако искаш да отидеш на курорт или просто да прескочиш до морето.
иначе с отстъпката /до 5к евра стигаше тук/ общо-взето си заслужава, щото горивото ти е доста по-евтино, като си правиш сметката за по-честа смяна на акумулатори.
но електричката не отменя нормалната кола с двг. или ако искаш без нормална кола, трябва да е хибрид някакъв. щото иначе софия-бургас ще ти излезе 2 дни път в едната посока.